Számítani lehetett rá, hogy az A-osztály és a CLA után közeli rokonuk, a Frankfurtban leleplezett GLA kompakt szabadidőjármű is rálép az AMG-sedés útjára. 

Műszakilag ugyanazt a receptet követi: a kétliteres turbómotorból 360 lóerőt és 450 Nm nyomatékot csalogattak elő a gyári tuningmesterek. 
A nem különösebben nagy építésű GLA-t ez a motorteljesítmény kevesebb mint öt másodperc alatt repíti százra, legyőzve a mattfekete-piros festésű, kovácsolt AMG felnikre szerelt 255/35 R 21 abroncsok gördülési ellenállását. 
Az összkerékhajtású, hétfokozatú duplakuplungos váltóval szerelt autó karosszériáját a szokásos kiegészítők díszítik: fényes fekete légterelő az első kötényen, méretes légbeömlők, egyedi hűtőmaszk, fekete küszöbbetétek, diffúzor, valamint egy méretes hátsó szárny. 
A fekete tematikát piros színfoltok teszik vidámabbá: ilyenek a féknyergek, illetve a hűtőmaszkot, a tükröt és az oldalsó sávozást díszítő elemek.
Az AMG modell piaci bevezetéséről egyelőre nincsenek információk, de az biztosra vehető, hogy nem marad tanulmány.