Egyelőre csak észak-amerikai specifikációról tudunk, de ez alighanem hamarosan megváltozik: akárhogy is, a Nissan Juke Nismo RS egy eddig nem létező hiányt pótol az autópiacon. A szerethető divatautók és a kíméletlen városi sportkocsik újonnan megteremtett szegmensében gyakorlatilag ellenfél nélkül játszik a Juke sportkivitele – ha nagyon akarjuk, a MINI Countryman Cooper S jöhet még szóba gyengébb (184 LE), optikailag nehezebb alternatívaként. 
Míg a Juke Nismo kemény 200 lóerővel szórakoztatja gazdáját, a Nismo RS 215 lóerőt küld az első vagy mindkét tengelyre – ez azonban az észak-amerikai, keréken mért teljesítmény, az európai szabvány szerint ez 218 lóerőnek felelne meg. 
A teljesítmény- és nyomatéknövekedést (250 helyett 285 Nm) átírt motorvezérléssel, módosított kipufogóval érték el, és hogy ne legyen belőle gond, strapabíróbb hajtókarokat és megerősített kuplungházat építettek be. 
A hatfokozatú kézi váltó vadonatúj darab, első három fokozata rövidebb, mint a Juke Nismo egysége, ráadásul alapfelszerelésként jár hozzá a mechanikus, részlegesen önzáró differenciálmű, ami nagy szó napjaink elektronikus e-LSD rendszereket preferáló világában. 
A Nismo RS CVT-váltós, összkerékhajtású kivitele (213 LE, 250 Nm) sem maradt változatlan. Újak a kormányra szerelt váltófülek, amelyekkel nyolc virtuális fokozat között lépdelhetünk; a kanyarvételt a hátsó kerekek közötti, szelektív nyomatékszabályozás segíti. 
A nagyobb teljesítményű Juke Nismo az egyedi hangzású kipufogó mellett egy sor optikai kiegészítőt, módosított, finoman ültetett futóművet, megerősített karosszériát, valamint hátul is belső hűtésű fékeket kap.