Picit csalódást keltettek a nemrég kiszivárgott képek az új Subaru WRX-ről, hiszen az előzőleg bemutatott tanulmányok vadabb formával próbálták elhitetni velünk, hogy dögösen újul meg a világ talán legférfiasabb autója. Most azonban a márka véget vetett az összes találgatásnak, a Los Angeles-i autókiállításon lehullt a lepel a Subaru 2015-ös modellévű autójáról, ami alapjában véve nem néz ki rosszul, csak egy picit mást vártunk.
A legtöbb technikai információt már kiszivárogtatta a hivatalos bemutató előtt a japán gyártó, ezek közül a legfontosabb, hogy a 2,5 literes, négyhengeres boxert felváltja a Foresterből származó kétliteres, turbós erőforrás, méghozzá 5600-as percenkénti fordulatnál előtörő 268 lóerővel, és 4800-nál jelentkező 350 Nm nyomatékkal. Az ötsebességes váltót is száműzték, aminek a helyét a kornak megfelelő hat fokozat veszi át, és az autót lehet majd rendelni fokozatmentes CVT-vel is. 
Összességében ez nem hangzik rosszul, és a manuális váltóval a WRX 5,5 másodperc alatt éri el a 100 kilométer/órát, míg a CVT-nek fél másodperccel több időre lesz szüksége. A fokozatmentes automatával szerelt modelleknél a váltakozó nyomatékelosztásnak köszönhetően viszont a központi differenciálmű a megszokott 50-50 helyett alapból 45-55 %-ban osztja el a nyomatékot az első és a hátsó tengely között.
Az új WRX kizárólag szedán karosszériával készül, ami igazából nem meglepő, hiszen az ötajtós modell népszerűtlensége miatt az USA-ban már nem is kapható az a változat. Az elődnél nagyobb fékeket takarnak a 17 colos felnik, amikre 235/45 R17-es abroncsokat szereltek. Az új modell karosszériája 9%-kal merevebb a sima Imprezáénál és 41%-kal az előző generációs WRX-énél, emellett elektromos szervokormányt is kapott.