Az év elején megcsodált, kisautó alapokra építkező Urban SUV szolidabb fényszórókkal (lásd: Jazz), de lényegében változatlan formában tért vissza, immár gyártásra érett kivitelben. 

Most látszik igazán, hogy az autó ugyanazt a receptet követi, mint a Subaru VX (vagy hogy kevésbé egzotikusat mondjunk, Dacia Sandero Stepway): egy egyszerű, gömbölyített ferdehátú karosszéria, enyhén megemelve, épp csak túlméretes kerekekkel. 
A beltér elrendezésében alighanem a Honda kisautós koncepcióját követi majd, a műszaki alapokból (lásd: Jazz) adódóan az első ülések alá tolt üzemanyag-tartályra és különösen jól variálható hátsó ülésekre számítunk – sajnos a hivatalos közlemény is rendkívül szűkszavú ezen a téren. 
Rendkívül jópofa a műszerfal kialakítása, az egyszerű fő műszereket hatalmas érintőképernyő egészíti ki. A megemelt padlókonzol alatt tárolóüreget és audiocsatlakozókat találunk, a fölötte hagyott kevés helyet digitális klímavezérlés foglalja el. Az utas előtt teljes széltében szellőzőrostélyok találhatók. 
Japánban benzin, valamint benzin-elektromos hibrid hajtáslánccal kerül forgalomba a Vezel. Utóbbi megegyezik a kisautó-platformon már használt (lásd: Jazz) duplakuplungos Sport Hybrid i-DCD egységgel, a benzines modell egy másfél literes motort kap. 
A japán belpiaci Vezel forgalmazása december 20-án kezdődik meg. Európába csak 2105-ben érkezik az autó, vélhetően dízelmotorral kiegészülve, jó eséllyel más néven.