A Porsche csökkentett tömegű, Weissach-csomagos kivitelében tesztelte új hibrid szupersportkocsiját, a 918 Spydert, majd – immár sokadszor – módosította a gyorsulási és rugalmassági értékeket. 

Szokatlan játékot játszik a Porsche: amióta csak bejelentették a 918 érkezését, azóta kúsznak egyre feljebb a motor- és menetteljesítmény-adatok. 
A merőben sajátos magatartásban van ráció: így tökéletesen tudtak igazodni a közvetlen vetélytársak adataihoz, mindig csak addig fokozva a teljesítményt, hogy az versenyképes legyen, de lehetőség szerint hagyjon tartalékokat a rendszerben. 
Most jó adag tartalékot találtak, az biztos, mégpedig a hajtáslánc elektromos ágában. Tisztán villamos üzemben 6,2 másodperc alatt gyorsul százra az autó – korábban ehhez 6,9 másodpercre volt szüksége. A szénszálas és magnézium alkatrészekben tobzódó Weissach-csomagot megrendelve további egytized szekundum faragható le az autó emissziómentes sprintidejéből. 
Persze még meggyőzőbbek a számok hibrid üzemben. Az autó csökkentett tömegű Weissach-kivitelében álló helyzetből 2,6 másodperc alatt gyorsul százra (eddig 2,8 mp), kétszázra 7,7 helyett 7,2 másodpercig tart a sprint. Ha itt sem unjuk meg a gyorsulást, összesen 19,9 másodperc alatt fent vagyunk 300-on – eddig erre 22 másodpercig kellett várnunk a rajt után. Ezzel ugyan még mindig lomhább, mint a LaFerrari és a McLaren P1 (0-300 km/óra: 15,5, illetve 17 mp), de a különbség sokkal kisebb lett. 
Mint emlékezetes, a 918 Spyder Weissach-csomaggal 6 perc 57 másodperc alatt ment körbe a Nürburgringen, és ezzel megdöntötte a közúti gépkocsik korábbi rekordját. Ugyanakkor kíméletes öko-módusban a 887 LE rendszerteljesítményű autó átlagfogyasztása csupán 3,0 liter/100 km.