Érdemi információkkal továbbra sem szolgál, viszont egy sor hivatalos kémfotóval fokozza a vágyakozást a leendő Cvic Tpye R iránt a Honda. 


Amint korábban megírtuk, a Type R feladva eddigi elveit, turbómotort kap. A hagyományos, kétliteres motorméretből így több mint 280 lóerőt csalogatnak elő a mérnökök, ugyanakkor a feltöltés jobb hatásfokot és Euro 6-os károsanyag-kibocsátási szintet eredményez. 
A négyhengeres, változó szelepvezérlésű VTEC Turbo egy egész közvetlen benzinbefecskendezéses turbómotor-család első tagjaként érkezik meg majd Európába 2015-ben: nem sokkal később követi egy 1,5 literes négyhengeres, illetve egy egyliteres háromhengeres egység is – természetesen a Type R-nél szelídebb modellekben. 
Az alábbi videón Gabriele Tarquini, a Honda WTCC-pilótája nyilatkozik határtalan lelkesedéssel a prototípusról, amely, ki gondolta volna, “nagyon közel áll a versenyautómhoz, érezni rajta a Type R géneket. Fantasztikus a motor, és rendkívül kezes, fürgén irányítható az autó.”