Eleged van abból, hogy a hétvégi bulik után mindig kerülgetni kell a széttört sörösüvegeket? Problémát okoz átkelni pengeéles sziklákon hegyi túrák alkalmával? Unod, hogy a huligánok poénból kiszurkálják az autód kerekét, vagy egy rossz ívben bevett kanyar miatt a padka kivágja a gumit? Ennek most vége! Itt a mindenen közlekedni tudó, levegőmentes, száz százalékban defekttűrő gumiabroncs és a 4×4-es katonai technika, amire mindez fel van szerelve.
A jármű amire felkerültek a nem mindennapi kerekek, a Polaris Sportsman WV850 H.O. A sokoldalú “utcai” quadot a Polaris katonai célra használt MV850 modellére alapozták. Igazi különlegességét azonban a levegő nélküli kerekek adják, melyek a gyártó szerint akár ötvenes kaliberű lövedék becsapódása után is képes 560 kilométert megtenni. Ennek köszönhetően szinte bármilyen terepen képes mozogni a WV850.
A sokoldalúságnak azonban ára van, méghozzá nem kevesebb, mint 15 ezer dollár, ami átszámítva 3,3 millió magyar forint, mely azonban még így sem nevezhető irreálisnak, ha figyelembe vesszük a terepgép képességeit. A váltó, az acél váz és a különleges TerrainArmor abroncsok, mind megegyeznek a katonai jármű alkatrészeivel. A levegőmentes gumi akár úgy is képes megtenni 1600 kilométert, hogy egy vasúti szegecs áll ki belőle, legalábbis a Polaris ezt állítja.
A Sportsman valódi igavonó, melynek feladata hogy minden körülmények között helytálljon. Akár 680 kilót tud elvontatni, valamint több mint 1,5 tonnával is megbirkózó csörlővel szerelték fel, üzemanyagtartálya pedig 44,5 literes. Az Egyesült Államokban decembertől lehet hozzájutni, de csak limitált példányszámban készítik el, így sajnos nem valószínű, hogy hozzánk bármennyi is el fog jutni belőle, persze erről nincs hivatalos információ. 
Levegő nélküli, defektmentes abroncsok létrehozásával régóta kísérleteznek a kutatók, a Michelin már 2005-ben bemutatott egy tanulmányt. A Michelin Tweel  koncepciója hajlékony műanyag (poliuretán) küllőket használ a rezgések elnyelésére és a kerék rugalmas deformációjának biztosítására. A kutatások során bebizonyosodott, hogy a defektmentességen kívül előnye még, hogy sokkal kevésbé hajlamos a vízen való felúszásra, azaz az aquaplaningre, így vizes úton nagyobb biztonságot nyújt.
Hátránya, hogy bizonyos sebesség felett (kb. 70 km/óra) kellemetlenül hangossá válik, valamint 5%-kal nagyobb a súrlódási tényezője mint hagyományos radiális testvéreinek.  Az egyik legnagyobb japán gumigyártó, a Bridgestone is kísérletezik ilyen technológiával.
Sorozatgyártásban eddig még nem jelent meg a forradalmi újítás, a terepjárművekre specializálódott Polaris azonban nem vár tovább, piacra dobja terméket.