Sandy Hall ötletgazda és cégalapító olyan sportmotorkerékpárt szeretett volna létrehozni, amelyen a kevésbé gyakorlott, illetve az egy nyomvonalú járművektől ódzkodó, idősebb vásárlók is megtapasztalhatják a motorozás örömét. 

A 2010-ben lefektetett alapok után mostanra jutottak el a végkifejletig. A Tanom Invader (megszálló) egy fordított trike, azaz elöl kettő, hátul egy keréken gördül, akárcsak a Morgan Threewheeler vagy a Can-Am Spyder. Azokkal ellentétben azonban itt nem elégedtek meg a kis tömeg, kis teljesítmény doktrinájával (a Morgan kéthengeres, kétliteres léthűtésese 115 lóerőt ad le, míg a kanadai Can-Am az anyavállalat Bombardier tulajdonában álló Rotax egyliteres, V2-es, 106 lóerős blokkját használja), és egyenesen a világ egyik legfélelmetesebb erőforrását: a Suzuki Hayabusa 1.340 köbcentis, 197 lóerős négyhengeresét szerelték be a csővázba. 

Ezzel az egyelőre roadster, ám hamarosan a képeken látható kupé kivitelben is kapható, szárazon mindössze 472 kilós jármű 3,9 másodperc alatt gyorsul százra, miközben pilótája és utasa az elemektől védve, egymás mellett elhelyezett kagylóülésekben foglal helyet, és hagyományos autó kezelőszerveket működtet. 

A gépkocsikhoz szokott ügyfelek kedvéért van pohártartó, vásárolható rádió, és tolatóradar is. A helykínálat viszont motorkerékpáros, ezért csomagtartó helyett két zárható rekesz van, mindkét oldalon (a fényezett oldalidom mögötti fekete háromszögben) egy-egy, amelyekbe méretre szabott sporttáskát gyömöszölhet be a pilóta és utasa. 

A végsebesség elmarad a Hayabusa 300 km/órát csipkedő eredményétől, de 220 km/óra lassúnak semmiképp nem nevezhető, főleg, hogy 1,0 g-vel fékez, és 1,3 g-vel kanyarodik az elöl-hátul állítható futóművel szerelt jármű. 

51 990 dolláros (11,5 millió Ft) alapárával nem különösebben olcsó az autó, illetve motor, illetve akármicsoda, de különlegesnek különleges, az biztos.