Továbbra sem értékelik a hűséget a biztosítók. Azért mer valaki továbbra is ugyanannál a biztosítónál hagyja kötelező gépjármű-felelősségbiztosítását nem feltétlenül jár kedvezmény. Ehhez inkább fel kell mondani és újrakötni ugyanott.

Mint a Netrisk.hu adataiból kiderül Az újrakötések aránya az idei kampány első napjaiban 34 százalék volt, vagyis az ügyfelek egyharmada a jelenlegi biztosítójánál felmondja, majd ismét megköti kgfb-szerződését.

Az eddigi megrendelések során az említett alkusznál váltók 52 százaléka az indexdíjhoz képest több mint 5 ezer forintot takarított meg, tehát változatlanul javasolt mindenki számára, hogy végezze el az összehasonlítást saját járművére vonatkozóan.

Aktuális kampányadatok

A piacvezető Netrisk.hu oldalait az első öt nap során több mint 250 ezren látogatták meg, az ő kalkulációik alapján megkötött mintegy 20 ezer megrendelés adatai szerint a tavalyinál koncentráltabb a verseny. Míg 2012-ben az első három biztosító az összes kötés 50 százalékát szerezte meg, most ez az arány meghaladja a 60 százalékot is. Igaz, az élen álló szereplők is teljesen átrendeződtek:

  •     A Netrisknél a díjait az idei kampányra  mérséklő Allianz vezet, minden harmadik szerződést ennél a biztosítónál kötik.
  •     Második a Posta, kevéssel 20 százalék fölötti  kötési arányánnyal. Itt a kampány második felére változhat a helyzet,  mivel ez a társaság a korán ébredőket jutalmazza: a november 18-ig kötők 20 százalékos díjkedvezményben részesülnek.
  •     A harmadik helyen a Groupama áll közel hét százalékkal, amivel a tavalyi szinthez hasonló a részesedése.
  •     Az első három társaság mögé fokozatosan zárkózik fel a K&H és az Aegon.

A biztosításközvetítő, arra hívja fel az autósok figyelmét, hogy a következő időszakra vonatkozó kgfb-díjról szóló értesítést legkésőbb november 11-ig küldi meg számukra a jelenlegi biztosítójuk. Ez azért lényeges az év végi kgfb-évfordulóval rendelkező ügyfelek számára, mert ez tartalmazza hivatalosan azt a következő időszakra vonatkozó éves díjat (indexdíj), amelyhez az autósok a többi biztosító ajánlatát hasonlítani tudják.

“Aki jelenlegi szerződését az e-kommunikációs kedvezmény feltételei szerint kötötte meg, már ne postai úton, hanem az általa megadott e-mail címre várja a küldeményt! ” – hívja fel a figyelmet Sebestyén László, a Netrisk vezérigazgatója.