Elég végigböngészni két-három újautó-katalógust, hogy zúgni kezdjen a fejünk a sok értelmetlen, belemagyarázós, fennhéjázó színnévtől. Az új Viper GTS esetében csak saját magukat okolhatják majd a sportkocsi rajongói, ha a friss kék árnyalat idétlen néven szerepel majd az opciós listán: arról ugyanis pályázaton dönt a gyártó SRT. 

Egyelőre tizenegyezer (igen, 11 000) javaslatot dobtak be a márka elektronikus ötletládájába, most megkezdődött a szavazás. A tizenegyezerből egyelőre a következő három vezeti a mezőnyt: Competition Blue, Overtaking Blue és Viral Blue, azaz versenykék, előzéskék és víruskék. 
Jövő hétfőn hirdetnek győztest, a szerencsés kiválasztott jutalma egy belépő a legendás Daytonai 24 órás versenyre, amit ráadásul az SRT Viper Design csapat vendégeként és társaságában tölthet el a rajongó. 
A pályázat innen Magyarországról nézve teljességgel érdektelen, viszont kiváló apropót jelent arra, hogy újra írhassunk a 8,4 literes, 648 lóerős V10-essel hajtott, másfél tonnás fenevadról.
A tegnap megnyílt SEMA tuningkiállításon megtekinthető, új […]kék Viper GTS modellt egy sor gyári tartozékkal szerelték fel, a szénszálas motortér-merevítőtől kezdve a szénszálas-alumínium szelepfedeleken át a fém pedálkészletig, a szénszálas tárolórekesztől az alumínium küszöbborításig.