Reneszánszukat élik a megnövelt tengelytávú luxusautók. A hatalmas kínai piac diktálta trend egészen furcsa teremtményeket szül, ezek egyike a Porsche négyajtós modelljének a vezérigazgatói kivitele. 

A Panamera Executive tizenkét centiméterrel több lábteret kínál a hátsó üléseken (a tengelytáv 15 centit nőtt); ez a hőszigetelt, sötétített oldalablakokkal, egyedi világításcsomaggal és nagy hátsó padlókonzollal, no meg a szellőztetett ülésekkel és motoros árnyékolóval együtt felsővezetőket megillető komfortot és kényeztetést nyújt. 
A Panamera család igazi nagy újdonsága persze nem ez, hiszen az Executive verzióról már tavasszal szólt a gyár.

Posche Panamera Turbo S Executive

Friss bevezetés ellenben a Turbo S, az eddigi csúcsmodell hatványozottan sportos kivitele. Teljesítménye 520 helyett 570 lóerő, a forgatónyomaték 700 m-ről 750-re (sportfokozatban, illetve padlógáznál 800-ra) nőtt. 
Nem a nagyobb turbóval és megnövelt befecskendezési nyomással dolgozó motor az autó egyetlen ismertető jegye. Új, exkluzív metálfényezés, 20 colos, különösen széles kerekek, valamint négy irányban állítható hátsó légterelő segít megkülönböztetni az eleve nem pórias alapmodelltől a Turbo S verziót. 
Az új verzió, ha már erősebb, alapáron kapja meg a Panamera összes lényegi extráját: a PDCC aktív futóművet, a PTV aktív differenciálművet, a kerámia fékrendszert és a kiegészítő légtartállyal felszerelt, adaptív légrugózást. Az extralista így eléggé szellős marad, de érdemes átböngészni: szerepel rajta például rezonátorkamrás sportkipufogó rendszer, amely gombnyomásra elhalkul, illetve kiereszti a torkát. 

Posche Panamera Turbo S

Szintén újszerű megoldás, hogy felkapcsoláskor a motorvezérlés kiiktat egy-egy hengert, így gyorsabban esik a fordulatszám, finomabban megy végbe a sebességváltás. Részben ez is hozzájárul ahhoz, hogy a Panamera Turbo S egészen hihetetlen 3,8 mp alatt gyorsul százra.