Havi 250 forintért is kötelezőt váltunk

750 forintos üzemanyagár sem riaszt el sokakat

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.10.31. 10.00

A magyar autótulajdonosok 92 százaléka elégedett a jelenlegi kötelező gépjármű felelősségbiztosítójával.


A magyar autótulajdonosok 92 százaléka elégedett a jelenlegi kötelező gépjármű-felelősségbiztosítójával (kgfb), ugyanakkor a balesetet szenvedett vétlen autósok 30 százaléka egyáltalán nem tartotta megfelelőnek a vétkes fél biztosítójának kárrendezését – ismertette felmérése eredményét Aegondirekt.hu biztosító.

A több mint 11 ezer kitöltött kérdőív alapján az autósok közel 80 százaléka szerint már havi maximum 500 forintos árkülönbség esetén is érdemes kötelező biztosítást váltani. Az autósok 41,6 százaléka szerint ezt már havi legfeljebb 250 forintos megtakarításért is érdemes megtenni. 

Havi 250 forintért is kötelezőt váltunk 1

Kommentek

  • csumi

    Sajnos a biztosítok csak befelé akarnak pénzt,kifizetni korrekt módon már nem fér bele. Kivéve ha haver ,barát .
    Nevesíteni tudom egy Bank neve mögé bújva aljasul mindent megragad csak hogy fizetni ne keljen,vagy irreálisan alacsony kártérítést.
    Mára már nem tudom becsülni őket,sőt. !!

  • hegedusjozsef2

    Csumi! Véletlenül nem a K&H ról van szó? mert ez az a szemét csaló banda amelyik a lakáskárok esetén is megtagadja a kifizetést még akkor is ha a saját kárszakértője is jogosnak itéli???!!!! A károsult pedig mehet pereskedni ha van ideje és felesleges pénze.Jó lenne ha erről valahogyan tudomást szerezhetne a közvélemény és a K&H eltakarodna a biztosítási piacról!!!

  • Fabatka

    Lehet, hogy a megnevezett bank ill. biztósító szemét módon viselkedik, nem mennék hozzájuk semmi pénzért, de azt azért elmondom jó pár esetbe vagy nézelődő vagy szemtanúja voltam külömböző károknak és bizony gyakran azt láttam, hogy agyon gittelt rozsdás autóért újat szertne a gazdi !!!!
    A biztosítás nem arról szól, hogy felújítjuk az autót belőle, hanem a kárt kell rendezni !!!!!!!!
    Kár hogy nemigen arra használják a pénzünket amiért befizetjük.
    Sőt jelenleg a kormány pénz szórását is finanszírozzuk !!!!!!

  • csumi

    hegedusjozsef2
    De sajnos arról a tetű cégről van szó. Nem akartam leírni ,de csak rosszat hallottam minden irányból róluk. Igen adom a nevem az ilyen szar biztostó sztorihoz ,mert sajnos igaz hogy 3 és fél évig szarakodtak a kifizetéssel. !!! Aljas módon mindent megpróbáltak hogy kibújjanak a kártérítés alól. Téved az aki lelakott kocsit akar felújítani ,mert az enyém teher mentes 2 éves volt és csak annyi volt a bűnöm hogy nekem jöttek. !!! Joggal utálom az ilyen mocskos embereket akik ott dolgoznak és bűnözőnek vélnek minden esetben.

  • opelos

    azért örülök,hogy van 6%-ék aki már 1000-felett nem tud tankolni,igaz másnak a 400-is gondot okoz pedig az autó a munkaeszköze.de mind tudjuk ez nálunk luxusnak számít.

  • kocogok

    Anyád és nem a 750 Ft-os benzin!
    Még a 450-es sem!!!

  • pali61

    Itt megint csak a reakcióra kíváncsiak. Nem valószínű, hogy készült ilyen tanulmány, de keveri a szart a média.

  • laci1945LACI

    Ez egy sunyi kostolgatásnak tünik.

  • sann

    hol kérdeztek ??? a parlamentben ??? azoktól akiknek az én adómból tankolják az autóikat ??? vagy egy kocsmába ???
    -hé öreg van autód ?
    -igen .
    -mennyit fizetnél egy liter benzinért?
    -elméletbee ?
    -igen.
    -mennyi fröccsöt fizetsz ?
    -száz forintonként egyet .
    -akkó ezret…

  • Joci69

    Azzal aki kitalálta a 750Ft-os literenkénti benzinárat,úgy szeretném újraátéltetni a csecsemőkorát! Ráértemben úgy 3 óránként megcumiztatnám!
    Nekem már a 420 is sok volt már robogót vettem melóba járni mert az autómnak 1/3-át fogyasztja. Normális az ilyen aki 750-et is adna?

Megújult a legfiatalosabb Lexus

Még frissebb megjelenés, még gazdagabb technológiai tartalom, még teljesebb körű biztonsági arzenál a Lexus NX kínálatában.

Csökken az üzemanyagok ára

Szerdán megáll az üzemanyagok árának emelkedése, a benzin és a gázolaj is olcsóbb lesz.

Elképesztő világcsúcsot futott a Honda

Mostantól a Honda Civic Type R tartja az elsőkerék-hajtású autók pályacsúcsát a Nürburgringen. Nem kevéssel verte meg az eddigi bajnokot.

1300 kilométert vezetett egyedül egy gyerek

Ezerháromszáz kilométert vezetett egyedül egy 12 éves fiú Ausztráliában, mielőtt a rendőrök vasárnap lekapcsolták volna, mivel az autó egyik lökhárítója leszakadt.

F1: Ilyen, amikor Verstappen trollkodik

Max Verstappen rajongói csak egy életnagyságú bábúval akartak fotózkodni, de a függöny mögött bujkált az igazi is.

Ezzel a busszal új értelmet nyernek az éjszakai utazások

A Neoplan Skyliner hálóbusszal egészen más értelmet nyernek az éjszakai utazások. Sör és üdítő a hűtőben, a diszkrécióról pedig a kisfüggönyök gondoskodnak.

F1: Apucival motorozott a kis Räikkönen – fotó

Nem lehet elég korán kezdeni…

A fehér oldalfalú abroncsok gyártása valódi kézműves meló

Öreg autókra új abroncs, avagy a veteránosok igényeit is ki kell szolgálni.

F1: Hamilton már nem is emlékszik Rosbergre

Lewis Hamilton végleg lezárta magában azt a fejezetet, amely a Nico Rosberg elleni, házon belüli csatájáról szólt.

F1: Kubica nem zárja ki a második debütálást

Robert Kubica egyre nyíltabban beszél arról, hogy újra megpróbálkozik a Forma-1-gyel.

Finom kis KRESZ-anomáliára bukkantunk Budapesten

Tudod mi az a három úttestű út és hogy hol van ilyen? Mutatjuk.

F1: A szabad gumiválasztást el lehet felejteni!

A Pirelli motorsportfőnöke azt mondja, kizárt, hogy teljesen a csapatokra-pilótákra bízzák, ki milyen gumit használ a versenyhétvégéken.

Ősszel jön az 1000 lóerős Mercedes hibrid!

Szeptemberben mutatja be eddigi legextrémebb autóját a Mercedes-AMG. A Project One több mint ezer lóerős lesz.

F1: Átírhatják a túl szigorú motorszabályt

A Forma-1 szabályait előkészítő Stratégiai Munkacsoport mai ülésén lazíthatnak egy motorszabályon, emellett a Honda hóna alá is nyúlhatnak a riválisok.

KRESZ-oktatás, amire régóta vártunk

Ez a két videó a legkisebbeknek tanítja meg a KRESZ alapjait, és ennek nagyon örülünk.

F1: A Renault nem fog Alonsóért kapkodni

A Renault Forma-1-es főnöke nincs meggyőződve arról, hogy 2018-ra meg kellene szerezniük a McLaren-Hondától valószínűleg távozó Fernando Alonsót.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.