Mindössze 250 lóerős a Magnum Cars ma leleplezett MK5 modellje. Nem mindegy azonban, hogy ez a 250 lóerő miből származik: mivel 11 000/percnél szabályoz le, a négyhengeres feltételezhetően egy motorkerékpárból származik. Az ebből adódó nyomatékszegénység miatt sem kell aggódni, hiszen az MK5 mindössze 545 kilogrammot nyom szárazon. Saccoljuk tömegét megtankolva, vízzel-olajjal, vezetővel együtt 660 kilóra: még akkor is alig több mint 2,5 kilogramm jut egyetlen lóerőre, ez az érték pedig az Ariel Atommal és társaival sorolja egy súlycsoportba az újoncot. 

A végsebesség 240 km/óra, de hiszen ebben a műfajban úgysem ez számít, hanem a fékteljesítmény vagy a keresztgyorsulás – sajnos egyikkel sem szolgált a gyártó, alighanem későbbre tartogatják a mérési eredmények bejelentését. Az elöl 225/40 R18, hátul 265/35 R18 méretű abroncsokon gördülő autó felfüggesztése mindkét tengelynél állítható. 
A többi tudnivaló távirati stílusban: az MK5 mérete 3914 x 1884 x 1069 mm, a 31 centis átmérőjű kormány gyorszárral leszerelhető, tükör helyett kamerák vannak, a szénszálas ülésekbe hatpontos övek szorítják bele az utasokat, a digitális műszerfal egyben diagnosztikai adatrögzítő is, és természetes köridő mérésére is alkalmas.
Az MK5 már rendelhető, nettó ára 139 000 dollár, azaz durván 30,5 millió forint. Évente mintegy 20 autóban gondolkodik a gyártó, az első példányok jövő év végére készülnek el.