A buliterepjáró X-Lander mellett egy valóban életképes tanulmányt is bemutat Tokióban a Suzuki. 
A két évvel ezelőtti, sajátos arányokkal rendelkező Regina koncepcióautó alternatív jövőképe a Crosshiker. Nagyon sok mindent nem változtatott rajta a Suzuki, épp csak megemelt hasával és a barátságos fényszórókat kiváltó, dögös lámpatesteivel sokkal vonzóbbá tette. 
Maga a koncepció változatlan: minimális tömeg, parányi motor és környezetbarát anyaghasználat. Míg a Regina (később G70) 730 kilót nyomott, a Crosshiker (alighanem az emelt futóművel járó plusz tömeg miatt) már 810 kilós, de ez is jóval könnyebb, mint manapság akár a legkisebb városi autók. 
A két éve bemutatott tanulmány padlólemezére épülő Crosshikert új fejlesztésű egyliteres, három hengeres motorocska hajtja – ez nagyobb, mint az elődtanulmány kéthengeres, nyolcdecis blokkja, így vélhetően annak 3,1 literes átlagfogyasztását sem tudná tartani, de hogy takarékos, könnyed mozgású és jól manőverezhető, az biztos. 
A G70/Regina zöldes fényű, lebegő, áttetsző belső szerelvényeivel szemben a Crosshiker egy valamivel hagyományosabb, noha kifejezetten látványos, sportos belső kialakítást kapott. 
Az egyelőre nem egyértelmű, hogy a mini-SUV a G70 helyett vagy azt kiegészítve kerülhetne-e forgalomba – de hogy melléfogás lenne távol tartani a piactól, az biztos.