Taxit törtek a versenypályán

Vége az egyik M5-ösnek a Nürburgringen

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.10.29. 17.15

Néhány utas életre szóló élményt kapott a 170-el korlátnak ütköző M5-től a Nürburgringen.

Még a múlt hét végén történt a baleset, amiben csúnyán összetört a Nürburgringen szolgálatot teljesítő hivatalos pálya-taxi BMW M5. 
Látszik, hogy nedves falevelekkel van tele az aszfalt, és ezen a felületen csúszott el a sofőr. Az utakon is hasonló körülményekkel találkozhattok most, szóval mindenki legyen óvatos, látjátok, még a profi pilótáknak is feladja a leckét az őszi nyálka. 
Vannak, akik nem mernek rámerészkedni a pályára saját autóval, vagy az ott bérbe vehető sportautókkal és inkább a pálya hivatalos taxijaiban ülve élvezik ki a Zöld Pokol adta élményeket. Ami maximálisan kielégítő lehet, hiszen a jármű, ami körbeviszi utasait a 20,8 kilométeres aszfaltcsíkon, bizony egy 552 lóerős, 4,4 literes V8-as BMW. A pisi-kaki élménye garantált, hiszen nem kezdő pilóták csücsülnek a volán mögött, meghajtják rendesen a vasat. 
Azonban van pár utas, akinek biztos, hogy még felejthetetlenebb lesz az élmény, hiszen vasárnap kora délután, miután befizették a 225 eurós összeget (66 000 forint), a Karussell döntött kanyar után következő gyors, balos íven megpördült velük az M5 – itt olyan 170 km/órával haladt az autó -, és a védőkorlátnak csapódott. 
Szerencsére mindkét utas és a sofőr is megúszta sérülés nélkül a balesetet, amelyben az autó azonban totálkáros lett. Végül pedig egy belsőkamerás felvétel, hogy mit kapnánk a pénzünkért, mikor végig is megy a BMW.

Kommentek

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.