Kémfotókon az új magyar sportkocsi!

Szikárabb, karakteresebb lesz a következő Audi TT

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.10.22. 18.00

Jövő őszre várjuk az Audi harmadik generációs kupéját. A VW Golffal közös alapokra épülő sportautó megpróbálja visszaszerezni az eredeti TT kultikus státuszát.

Jól dolgoztak az Audi maszkmesterei: a harmadik generációs TT-t csupán eltéveszthetetlen sziluettje árulja el, a részletek láthatatlanok maradnak. 

Más forrásokból szerencsére már tudható, hogyan fog kinézni a Győrben gyártandó autó
Míg kontúrját hozzávetőlegesen megőrzi, beleértve az autó hosszában végig húzódó, éles törésvonalat, az orr markánsabb, éhesebb kialakítást kap. Mintaként a 2010-es e-tron indusztriális, keret nélküli hűtőmaszkját képzelhetjük el; a fényszórók keskeny, hátrahúzott kialakítása LED technológiás fényforrásokat feltételez. 
A faron még visszafogottabbak a változtatások, a lámpa ugyanazt a sziluettet rajzolja ki a rejtőfólia alatt – ami persze a fejlesztés ezen szakaszában még az égvilágon semmit nem jelent. 
A legkorábban jövő márciusban közönség elé lépő, harmadik szériás Audi TT a konszern moduláris platformjából profitálva modern technológiákat, kisebb tömeget, nagyobb tengelytávot és motorok széles választékát kapja. Akár hatvan kilogrammos fogyasztókúráról beszélünk, amihez nagyobb teljesítményű motorok társulhatnak: a 2.0 TFSI 211 helyett 220 lóerős lehet, a jelenleg 265 lovas TTS teljesítménye az S3-hoz igazodva eléri a 300 lóerőt, a TT-RS kapcsán 380 lóerőt sugallnak. 
A tervekben természetesen most is szerepel a vászontetős roadster verzió, ami néhány hónapos késéssel mutatkozhat be, de nem elképzelhetetlen, hogy a TT ultra quattro concept képében megelőlegezett, szélsőségesen kis tömegű, puritán sportverzió is megvalósul. 
A beltérről nincsenek információink, de a legújabb digitális TFT műszerfal-technológia különösen látványos és letisztult kialakítást tenne lehetővé, ha az Audi elég merész ahhoz, hogy ebbe az irányba mozduljon el – illetve vissza, felidézve az első generációs TT örökségét.

Kommentek

Ilyen munkát sem végeztettek még F1-es pilótával

A Renault felújítja enstone-i bázisát, és valószínűleg nem talált a munkára rendes melósokat.

F1: Hivatalos, a Ferraritól kölcsönöz pilótát a Sauber

A Sauber hivatalosan is megerősítette, hogy a sérült Pascal Wehrlein helyett a Ferrari tartalékosa, Antonio Giovinazzi vezet majd náluk a hétfőn kezdődő első barcelonai teszten.

F1: Alonsót is felhívta a Mercedes

Fernando Alonso azt mondja, Nico Rosberg visszavonulása után nála is érdeklődött a Mercedes. A spanyol akkor le volt kötve, de szeptemberben átgondolja majd, marad-e a McLarennél tovább is.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.