Még ha versenypályán gyorsabb is nála a Z/28, kétségtelen, hogy kompresszoros, 6,2 literes V8-as motorjával a ZL1 a legerősebb (580 LE) és legfürgébb (3,9 mp százra) az összes Camarók közül. Nem csak félelmetesen erős, de meglepően olcsó is: az 56 ezer dolláros (12,3 millió Ft) vételár kevesebb mint fele a gyengébb és lassabb Porsche 911 Carrera 4S-ének. 

Ez persze csak Észak-Amerikában igaz; Európában az importvámok miatt jóval drágább az autó, de a maga 68 ezer eurós (20,4 millió Ft) németországi árával még így is jutányosabb, mint a hasonló teljesítményű, nemes paripák (Porsche 911 Carrera 4S: ?112 000). 
Ha véletlenül pont ez, azaz az olcsóság tántorítana el valakit az autótól, jó hírünk van: a müncheni Geigercar tuningműhelytől ugyanezt megvásárolhatják 189 ezer euróért (56,7 millió Ft) is. 
Illetve nem pontosan ugyanezt. 
A stúdió ugyanis vadonatúj dugattyúkat és főtengelyt, valamint élesebb vezérműtengelyeket szerel be az autóba, nagyobbra cserélik a köztes töltőlevegőhűtőt, és optimalizálják a hengerfej kialakítását. Mindez plusz 200 (!) lóerőt hoz a konyhára, a forgatónyomaték 754-ről 984 Nm-re nő. 
Ekkora többletet hosszú távon nem bírna el a gyári futómű, ezért KW versenyfelfüggesztést, masszívabb hátsó hidat, valamint elöl 19, hátul 20 colos felniken feszülő Michelin Cup abroncsokat szerelnek az autó alá. A plusz potenciált versenyhangulatú vonószemek és átdolgozott orrész hangsúlyozza ki, az oldalt felfestett vonalkód a geigercars.de webcímet rejti. 
A Camaro LS9 névre keresztelt izomcsomó sportkipufogón keresztül morog bele a világba, ha pedig menni kell, nem sokat totojázik: 3,7 másodperc alatt fent van százon, végsebessége legfeljebb hosszú, kihalt egyenes szakaszokon kihasználható 338 km/óra, a negyed mérföldet 11,9 másodperc alatt futja meg.