Maga a hír tulajdonképpen nem hír: miután szárnyra kapott a pletyka, már nyáron megerősítette Stephan Winkelmann, a Lamborghini elnök-vezérigazgatója, hogy elkészítik a nyitott tetős Venenót, mégpedig a kupéhoz képest kifejezetten nagy, kilenc darabos szériában. 

A szénszálas elemek széles körű használatának köszönhetően a tető megnyitása várhatóan nem jelent tömegnövekedést, másfél tonna alatti saját tömegre számítunk. 
A Veneno Roadstert ugyanaz a 12 hengeres, 6,5 literes motor hajtja majd, mint a kupét (és az Aventadort). Ennek 750 lóereje alaphelyzetben 350 km/óra végsebességre volt elég, az autó 2,8 mp alatt gyorsul százra ? ezeket az adatokat alighanem a roadster esetében is elkönyvelhetjük. 
Míg a kupéért hárommillió eurót (900 millió Ft) kértek el, a roadster 3,3 lesz ? ha jó az árfolyam, még kapsz visszajárót az egymilliárdból, de a pulton is hagyhatod, ha úriember vagy.