Új modellek, új hitelező a BMW-nél

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.10.17. 17.00

A BMW Austria Bank végzi a BMW és MINI modellek nagykereskedelmi finanszírozását a magyar piacon.

A BMW Austria Bank végzi szeptembertől az összes magyarországi BMW és MINI márkakereskedés nagykereskedelmi készletfinanszírozását, forint alapon – többek között erről is beszámolt Denis Baudouin egy szerdai sajtóbeszélgetésen.

A BMW Magyarország ügyvezető igazgatói posztját július óta betöltő szakember elmondta a bank termékei teljesen lefedik a hivatalos márkakereskedők igényeit, illetve hosszú távon a nagykereskedelmi finanszírozás mellett az ügyfeleknek közvetetten hitel- és lízingszolgáltatásokat, biztosításokat és hitelkártyákat is kínálnak majd. A pénzintézet Magyarország, Csehország, Szlovákia, Szlovénia és Ausztria mellett Németországban és Görögországban is jelen van.

BMW Austria Bank magyarországi működéséért Mala Ferenc felel, akinek több mint ötéves tapasztalata van a prémium autófinanszírozási szolgáltatások területén. A bank a BMW csoporton belüli négy teljes licencjoggal rendelkező bank egyike, amely a cégcsoport termékeihez kapcsolódó pénzügyi szolgáltatások mellett flottafinanszírozási lehetőségeket is nyújt operatív lízing formájában, illetve idegen márkák finanszírozásával is foglalkozik.


Denis Baudouin kifejtette, sikeres jövő áll a márka előtt, hiszen számos új modellel bővül a kínálatuk. Már elérhető a 4-es Coupé és az új X5, érkezik az új MINI, de megvalósul az eddig tanulmányként látott X4-es és a márka első egyterűjét beharangozó Concept Active Tourer is. Hazánkban a legfontosabb modell azonban továbbra is az 5-ös sorozat lesz, amely nemrég megújult.

Az elektromos modellek hazai megjelenésre egyelőre várni kell, hiszen ellentétben más országokkal, nálunk nincs milliós állami dotáció a forgalmazásukra. Később azonban hazánk sem lesz kivétel, hiszen mint fogalmazott az európai unió egyre szigorodó emissziós szabályozás nyomán az elektromos autóké a jövő. A szakember 2014-re növekedést vár az autóeladás terén a nemzetközi és a hazai piacon egyaránt.

Magyarország kapcsán rámutatott, a BMW nemcsak elad itt, de “láthatatlan gyárral” veszi ki jelentős részét a magyar gazdaság működéséből. Bár valódi autógyára nincs hazánkban, a BMW beszállítóinál nagyjából 10 ezer magyar dolgozik. A térségben nagyjából évi 3,3 milliárd eurót, ebből Magyarországon 1 milliárd eurót hagy a cég. Többek között készülnek itt futómű és kormánymű elemek az 5-ös sorozathoz, de az említett i3 és i8 modellek alkatrészei között is találunk majd magyar terméket.

Kommentek

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.