Hűséges olvasóink talán emlékeznek (a többieknek meg itt a link), hogy a Koenigsegg One:1 kapcsán 20 másodperces 0-400-as sprintről beszéltünk. Ahhoz képest ugyan ez elmarad, csakhogy a Koenigsegg eredménye számítógépes modellezés alapján kapott becslés, ez meg itt a kőkemény valóság. De milyen kemény!  
Semmi faxni, padlógáz, stabil kéz, és hadd fusson, egészen az egy mérföldnél elhelyezett fotocelláig. 
Megdöbbentő, milyen könnyedén, civilizáltan viselkedik a versenybenzinnel tömött, 1500 lóerős vadállat. Érdemes visszanézni a filmet és két dolgot megfigyelni. Egyrészt a középkonzolon lévő kijelzőn 325 km/óránál megáll a számlálás, a fordulatszámmérő (és a sebesség) azonban rendületlenül emelkedik tovább. 
A másik szintén a fordulatszámmérőhöz kapcsolódik: lesd ki, milyen gyorsan megy az autó, amikor a váltó az utolsó fokozatot kapcsolja, és hova esik ekkor a fordulatszám – nem véletlen, hogy a Switzer egyébként minden modelljéhez kínált, bőkezű kétéves, teljes körű garancia erre a modellre nem érvényes.
És mielőtt azt gondolnánk, ezzel a lehetőségek végére értünk, vessünk egy pillantást az alábbi videóra: a Switzer nyáron belefogott egy kétezer lóerős GT-R építésébe – igaz, ez a főtengelyen mért teljesítmény, a kerékre aligha jut több 1700-nál…
(A nyitókép a Switzer egy másik, kisebb teljesítményű modelljét ábrázolja. Viszont szép.)