Elindult az új magyar autó gyártása

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.10.17. 14.00

Újabb modellel bővült a hazánkban készülő típusok száma. Megkezdődött az új Audi A3 Cabriolet sorozatgyártása Győrben.

A kabrió sorozatgyártása a következő lépés ahhoz, hogy a győri üzem éves kapacitása 125 ezer autóra emelkedjen. Az A3 kabrió mellett a négyajtós szedán is Magyarországon készül, illetve itt szerelik majd össze a TT Coupé és Roadster következő generációját is.

Az Audi összesen több mint 900 millió eurót (265 milliárd forintot) költött az építkezésre és a berendezésekre, amelynek nyomán a motorgyár mellett tevékenykedő korábbi összeszerelő üzem helyett komplett autógyár épült. 

Az új A3 kabrió tavasszal érkezik az európai piacokra. Az autó elődjéből 2007 és 2013 között 62 900 darabot szereltek össze az ingolstadti gyárral közös gyártási folyamat keretében, az új modell teljes egészében Győrben készül.

Itt mindent megtudhatsz az új győri Audiról, itt pedig arról, hogy milyen vezetni a szintén győri szedánt!

Nézd meg videón az új Audi A3 Cabriolet-t:

Kommentek

  • Senki

    Attól, hogy itt rakják össze, még nem magyar!

  • Fabatka

    Egyetértek Senki- megszólalásával, még csak annyit, hogy sosem lessz a mi autónk, sem ez sem az álltalam nagyon utált suzuki !!!!!!!
    Szerintem a Dacia és a Renault lessz az új népautó, mert ezt is nehezen fizeti ki egy átlag magyar.
    8 millás suzuki !!! elment az esze annak aki ezt kioskoskodta !!!!!

  • Akkumlátoros

    Fabatka. A 8 millás Suzuki pontosan most 4,4Mill-ért is a tiéd lehet, de jövőre akár 3,9 is.

  • keeperbk

    Egyetértek.
    Befejezhetnék már ezt a magyar autó idiótaságot. Annyi haszna van ebből az országnak, hogy adnak pár száz közepesen fizetett munkahelyet, és ezzel kb. vége is. Adóban jelentéktelen, presztizsben inkább mínusz. Ráadásul, a magyar átlagember egyetlen darabot sem tud megvásárolni, vagy csak úgy tud, hogy felsorakozik ő is, az öngyilkos hajlamú devizahitelesek közé.
    Kedves újságírók! Az anyukátokat nézzétek hülyének, ezzel a “magyarautó” dumával, és ne minket!

  • Kempelen10.

    Senki!
    Te egy hülye vagy.

    Fabatka!
    Te még nagyobb marha vagy és még írni sem tudsz helyesen

    Keeperbk!
    A legnagyobb f@sz mégis te vagy, aki szerint pár száz közepesen fizetett munkahely pont egyenlő a semmivel és a több ezer jól fizetett munkahellyel!
    Anyukádat én egy szerencsétlen flótásnak nézem, akinek annyi tellett, mint te. Igazán szar teljesítmény, ennél többre is képes lehetett volna.
    Te konkrétan azt érdemelnéd, hogy a honlap összes szarát lapátold életed végéig.
    Idióta.

  • Kempelen10.

    Bár én sem tudok ilyen autót venni, és a gyárban, de egyik beszállítónál sem dolgozom, valahogy mégis örülök annak, hogy nem Szlovákiában, vagy Romániában készül. Még akkor is jó szívvel nézek rá, ha én nem engedhetem meg magamnak.

  • péloday

    Látom sok elmebeteg van köztünk….
    Legyetek büszkék arra,hogy a “belső statisztikai adatok alapján az Audi legjobb összeszerelési minőségű autói Győrben készülnek. Teljes egészében, tehát nem “csak összerakják őket”.

  • Matyi2010

    Nissan felidézni Infiniti JX35 rögzíteni blokkolásgátló fékek
    Automotive News China | 2013/10/18

    Peking – A Nissan Motor Co. visszahívja 4367 egység a JX35 crossover, hogy javítsa ki a hibás blokkolásgátló fékek, jelentések az állami tulajdonú Xinhua hírügynökség, hivatkozva a kínai szabályozók.

    A hiba lehet kiterjeszteni a járművek féktávolság. Nissan márkakereskedők javítások által átprogramozás a szoftvert.

    Az importált járművek között voltak legyártva augusztus 3, 2012, és szeptember 20., 2013, szerint a kínai watchdog ügynökség, a General Administration minőség-felügyeleti, vizsgálati és karantén.

    A Nissan China Investment Co. felügyeli a visszahívás, ami kezdődik szerda október 23.

    Nissan felidézni Infiniti JX35 rögzíteni blokkolásgátló fékek
    Automotive News China | 2013/10/18

    Peking – A Nissan Motor Co. visszahívja 4367 egység a JX35 crossover, hogy javítsa ki a hibás blokkolásgátló fékek, jelentések az állami tulajdonú Xinhua hírügynökség, hivatkozva a kínai szabályozók.

    A hiba lehet kiterjeszteni a járművek féktávolság. Nissan márkakereskedők javítások által átprogramozás a szoftvert.

    Az importált járművek között voltak legyártva augusztus 3, 2012, és szeptember 20., 2013, szerint a kínai watchdog ügynökség, a General Administration minőség-felügyeleti, vizsgálati és karantén.

    A Nissan China Investment Co. felügyeli a visszahívás, ami kezdődik szerda október 23.

    Kempelen10.- 2013.10.17 // 19:39

    Nem kedvelem a sarkos megfogalmazásokat, de tökéletesen igazad van. Ez a nepszava.hu/nol.hu féle fanyalgás iszonyú bunkóság és tökéletes tájékozatlanságról árulkodik, nem is értem mit keres egy szakportálon.

  • menőmanó

    esztelen kempelen

    A mondanivalódat kulturáltabban is meg lehetne fogalmazni.
    Gondolom ész érvek híján csak ennyire futja.
    Nem hiába vagy (állítólag, bár erősen hajazol holiday-re) egy szerencsétlen csóró hivatalnok, aki itt éli ki a frusztráltságát.

    Egyébként valóban jó dolog, hogy itt vannak ezek a külföldi autógyárak, hiszen magyar munkásokat foglalkoztatnak és adót fizetnek.
    Az autó mennyire nevezhető magyarnak az már egy másik kérdés.

  • cddexter

    Jó lenne még több ilyen hírt olvasni. Reméljük veszik is majd rendesen akárcsak a szedánt! Ja és jöhetne hamarosan már a TT utód is – Győrből :)

  • zoldfulu2000

    Speciel maximálisan egyet értek Kempelennel. Nemcsak a tartalmában de a stílusában is.

    Ostoba, kisstílű és irigy kommentek, még hazugságot is bemesélnek maguknak hogy áltassák magukat egy olyan elmélettel mi ráadásul rossz is nekik. És még büszkék is rá. Nyilván nem reprezentatív ami itt van, de azért elég jó indikátor.

    Nagyon jól mutatják hogy semmi értelme bármire vagy bárkire is mutogatni, gonosz nyugat (vazze), multik, politikusok…

    Nem a fejtől bűzlik a hal, maga a társadalom ilyen gáz…

  • keeperbk

    A teljesen alaptalanul hurráoptimisták firkái ellenére, fenntartom amit írtam.
    – A pár száz, azért pár száz, mert ennyi a közepesen fizetett, a többi pedig az alulfizetett kategória. (és nehogy valaki a magyar átlaggal jöjjön, mert itt egy német gyártóról, és annak drága autójáról beszélve, nem az a mefelelő összehasonlítási alap)
    – A jelentéktelen adó nem vita kérdés, hanem tény.
    – A presztizs mínuszt úgy értem, hogy amíg más országok igyekeznek fejleszteni, vagy kifejleszteni a valóban saját autójukat, addig nekünk csak az alacsony munkaerő miatt idetelepített bérgyártás jut.

    Kempelen fiam, tudsz valami értelmes, logikus érvelést is, vagy csak a hülyeség dől belőled?

  • keeperbk

    zöldfülű,

    Te soha sem komolyodsz már meg?

  • keeperbk

    Matyi,

    Ez a sok hablaty, hogy jön ide? És ha ide jön is, kit érdekel?

  • zoldfulu2000

    Keeper: reményetelen vagy.
    Ízleld kicsit a tényeket: http://hu.wikipedia.org/wiki/Audi_Hungaria_Motor_Kft.

    Nagyon szűk látókörűnek kell lenni hogy azt felételezd hogy rosszabbul keresnek a dolgozók mint bárhol kishazánkban. Nyilván neked senki sem tanította az önéletrajzépítést, amikor egy komoly munkahely önmagában megalapozza a karrieired függetlenül attól hogy mennyit keresel.

    De abban biztos vagyok hogy az említett 7000 embernek állást kellene keresnie nem találna sokkal jobb feltételekkel állást, akár a fővárosban sem…

  • cddexter

    keeperbk: borzalmasak lehetnek a mindennapjaid. És ezt nem azért mondom mert buta vagy amit még hirdetsz is, hanem mert egy nettó jó hírnek aminek itt hazánkban mindenki örülhet, neked negatívan jön le. Ha nem valami Audi ellenes vagy magyar gyűlölő vagy akkor csak sajnálni tudlak, pokoli élet vár rád. De ha az előbbiek közül az egyik akkor pedig azt kéne írnod.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.