Brutális motorerő helyett szuperfinom futómű, mechanikus differenciálzár, bőségesen terhelhető fékek és minimális tömeg: a Camaro hamarosan piacra lépő sportverziója nem a plázák parkolójában, hanem zárt pályán szeretne bizonyítani. 
Teljesítményét eleinte nem is árulta el a Chevrolet (most már tudjuk: 505 LE, 652 Nm), azt viszont már kezdettől tudni lehetett, hogy 1,08 g-vel kanyarodik, és 1,5 g-vel fékez a Corvette C6 hétliteres, nyolchengeres motorjával szerelt sportoló. Most azt is megmutatták, hogy ez hogy néz ki a gyakorlatban. 
A fejlesztés végső tesztfázisában tíz órán át nyüstölték a Nürburgringen. Ennek során csaknem 1600 kilométert mentek a pályán – ez húsz kilométeres körrel számolva 80 körnek felel meg. Ezek mindegyikét nyolc percen belül futották, noha mások is voltak az aszfalton. 

Az alábbi videón az egyik ilyen próbálkozás (nyilván a legsikeresebb) látható. A mérnökök később a telemetriai adatokból kiszámolták, hogy száraz aszfalton akár hat másodperccel jobbat futhatott volna. De nem futott – viszont a 7 perc 37,47 másodperc így is több mint tiszteletre méltó teljesítmény: gyorsabb, mint az alapkivitelű Lexus LFA (7’38”), a Porsche 911 Carrera S (7’37,9″), a Lamborghini Murcielago LP640 (7’40”) vagy a Mercedes-Benz SLS AMG (7’40”).