Eredetileg az észak-amerikai Bonneville-sóstó 24 kilométeres medrében szerettek volna megméredzkedni, de a váratlan esőzések miatt kénytelen volt átszervezni a rekordkísérletet a brit Drayson Racing. 

Visszatértek hát júniusi dicsőségük helyszínére, és az egy tonna alatti kategóriában nevezett autójukat az elvingtoni repülőtér három kilométeres aszfaltjára szállították, hogy ott döntsék meg a rövid távba beleférő csúcsokat. Egy kilométeren és egy mérföldön repülőrajttal mérték a jármű által elért maximális sebességet. Előbbin 333,271 km/órát, utóbbin 330,139 km/órát értek el; mindkettő magasabb az eddigi világcsúcsnál. 
Az egymérföldes távon egyébként saját, júniusban felállított rekordjuk dőlt most meg, ráadásul ez az eredmény egyben brit csúcsnak is számít, nem csupán az elektromos, hanem minden szárazföldi, hagyományos hajtású gépjármű kategóriában. 
Szintén új világrekordot állítottak fel az állórajtos negyedmérföldes gyorsulás terén: a szabványos dragster-távot 9, 742 másodperc alatt teljesítette a könnyű villanyautó – összehasonlításként légüres térben egy szabadon eső test 9,06 másodperc alatt tenné meg ugyanezt a 402 méteres távot, a Bugatti Veyron Super Sportnak pedig 10,2-re van ehhez szüksége. 
Versenyen kívül, nem hivatalosan egyébként 352,6 km/óra volt a tesztnapon a Drayson B12 69/EV legnagyobb sebessége, a csapattulajdonos Lord Drayson szerint azonban tudnak még ennél többet is, ezért amint az időjárás megengedi, visszatérnek Bonneville-be, hogy ott futhassa ki a benne lévő potenciált az autó.