Nyakigláb, málészáj

Kormányról emeli magát a Lorinser GL-osztály

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.10.14. 11.00

Tolakodó optikai csomaggal és igényes futómű-tuninggal közeledik a német Lorinser következő alkotása. Teljesítménynövelésről nem szólnak a hírek, de nincsenek illúzióink.

A Lorinser soha nem visszafogott átalakításairól volt híres. Az alapvetően Mercedes-centrikus, de alkalomadtán bármire kapható műhely tavalyi mutatványa után, amikor 805 lóerős S-osztályukkal már kívülről feszegették az ésszerűség határait, most egy új termékkel készülnek színre lépni. 

A GL-osztály tuningja eredetileg augusztusban lett volna esedékes, de az autóval, sőt, az alapvető információkkal is késik a Lorinser. 
Sebaj, legalább a képek megvannak, bár szemből meg nem mondanánk, hogy egy GL, sőt, hogy egy Mercedes van a fotókon: a hatalmasra tátott száj inkább idézi a Dodge platós teherautóinak a világát; a fényszóróba integrált LED-es irányjelzőcsík árulja el csupán, hogy stuttgarti alapból dolgoztak a mesterek. 
Az aktuális GL-osztály már kora tavasszal felkerült a Lorinser palettájára; akkor két gigantikus felnit kínált hozzá a stúdió, 21, illetve 22 colos méretben. Ezek most sem hiányoznak a csomagból, ám kiegészültek az imént említett, marcona első lökhárítóval, a fékhűtő nyílásokkal tagolt kerékívekkel, a diffúzorral integrált hátsó lökhárítóval és a hátsó szélvédőt keretező, árnyékolónak is beillő légterelővel. 
A tenyérnyi krómtálban végződő dupla kipufogó és a bőségesen alkalmazott rozsdamentes acél feltűnő, mégsem ezek adják a Lorinser GL lényegét, hanem az adaptív légrugózás, amely egyrészt egészen közel ülteti az aszfalthoz a nehéz terepjárót, másrészt – nehogy már a középkonzolon kelljen kotorászni – a hasmagasság a multifunkciós kormánykeréken elhelyezett gombokkal szabályozható.

Kommentek

Ilyen munkát sem végeztettek még F1-es pilótával

A Renault felújítja enstone-i bázisát, és valószínűleg nem talált a munkára rendes melósokat.

F1: Hivatalos, a Ferraritól kölcsönöz pilótát a Sauber

A Sauber hivatalosan is megerősítette, hogy a sérült Pascal Wehrlein helyett a Ferrari tartalékosa, Antonio Giovinazzi vezet majd náluk a hétfőn kezdődő első barcelonai teszten.

F1: Alonsót is felhívta a Mercedes

Fernando Alonso azt mondja, Nico Rosberg visszavonulása után nála is érdeklődött a Mercedes. A spanyol akkor le volt kötve, de szeptemberben átgondolja majd, marad-e a McLarennél tovább is.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.