Míg alapjait az X5 adja, stílusában logikusan inkább az X4 részletei köszönnek vissza: az X6 következő generációjának prototípusán a masszív álcázás ellenére felismerhető a hátsó kerékdobokon átívelő törésvonal, a trapéz alakú kipufogóvég és az agresszívabb első lökhárító. 

Az már csak oldalnézetből tűnik fel, hogy a jelenlegi modellnél vélhetően alig vagy egyáltalán nem nagyobb, ugyanakkor feltétlenül könnyebb X6 tetővonala kevésbé csapott, a far pedig szögletesebb. Ez azt jelentheti, hogy az ellentmondásos fogadtatású, ám a piacon váratlanul sikeresnek bizonyuló terepkupé második generációja a hátul utazóknak éppúgy több helyet biztosít, mint a csomagoknak. 
A motorkínálat várhatóan az X5 palettájáról szemezget, a gyengébb variánsokat átugorva az xDrive30d (258 LE), xDrive40d (313 LE) és M50d (381 LE) hathengeresekre, valamint a 450 lóerős xDrive50i 4.4 V8 benzinmotorra számítunk – később aztán minden bizonnyal jön az X6 M, illetve az egyelőre tanulmányként felvonultatott, konnektoros hibrid kivitel. 
Az itt látható tesztautót M-Sport csomag és opciós LED-es fényszórók teszik még fenyegetőbbé.