Gyári képeken a BMW 4 kabrió!

Nagyobb lesz a kontraszt a kupéval

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.10.09. 08.00

November végén mutatkozik be teljes részletességében, de egy kiszivárgott gyári katalógusban már most megmutatta magát a BMW középkategóriás kabriója.

A BMWBlog.com talált rá arra a hivatalos tartozékbrosúrára, amely a BMW új kétajtós modellcsaládja, a 4-es széria opciós kiegészítőit és felszereléseit részletezi. Ezzel nincs is baj, csakhogy a katalógusban az a kabrió is megjelent, amely hivatalosan még nem létezik, és még másfél hónapig nem is fog. 

A november 22. és december 1. között megrendezendő Los Angeles-i autószalonon rántják le a leplet a szedánnál szélesebb, hosszabb modellről. A tetőmechanizmus miatt kevéssé érvényesülnek a kupénál alkalmazott tömegcsökkentési vívmányok, a kötelező merevítéseken túl már csak azért sem, mert a pillekönnyű szénszálas tetőlemez helyébe súlyos és terebélyes mozgatható keménytető kerül. 
Ráadásul a 3-ashoz képest alapvetően átdolgozott futómű sem tudja olyan mélyre ültetni a karosszériát, mint a zárt karosszériás kupénál. 
Nem lesznek viszont hiányosságok a hajtásláncok terén: a kezdeti motorkínálatot a 435i (306 LE, 400 Nm), a 428i (245 LE, 350 Nm), a 420d (184 LE, 380 Nm) és a 430d (258 LE, 560 Nm) testesíti meg. A kis benzinmotor (420i, 184 LE, 270 Nm) és a nagy dízel (435d, 313 LE, 630 Nm) a későbbiekben érkezik majd. 
Előbb vagy utóbb az M4 is ledobja a tetejét, és akkor 430 lóerővel, 500 Nm nyomatékkal vághatunk neki az édes életnek.

Kommentek

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.