Gyári képeken a BMW 4 kabrió!

Nagyobb lesz a kontraszt a kupéval

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.10.09. 08.00

November végén mutatkozik be teljes részletességében, de egy kiszivárgott gyári katalógusban már most megmutatta magát a BMW középkategóriás kabriója.

A BMWBlog.com talált rá arra a hivatalos tartozékbrosúrára, amely a BMW új kétajtós modellcsaládja, a 4-es széria opciós kiegészítőit és felszereléseit részletezi. Ezzel nincs is baj, csakhogy a katalógusban az a kabrió is megjelent, amely hivatalosan még nem létezik, és még másfél hónapig nem is fog. 

A november 22. és december 1. között megrendezendő Los Angeles-i autószalonon rántják le a leplet a szedánnál szélesebb, hosszabb modellről. A tetőmechanizmus miatt kevéssé érvényesülnek a kupénál alkalmazott tömegcsökkentési vívmányok, a kötelező merevítéseken túl már csak azért sem, mert a pillekönnyű szénszálas tetőlemez helyébe súlyos és terebélyes mozgatható keménytető kerül. 
Ráadásul a 3-ashoz képest alapvetően átdolgozott futómű sem tudja olyan mélyre ültetni a karosszériát, mint a zárt karosszériás kupénál. 
Nem lesznek viszont hiányosságok a hajtásláncok terén: a kezdeti motorkínálatot a 435i (306 LE, 400 Nm), a 428i (245 LE, 350 Nm), a 420d (184 LE, 380 Nm) és a 430d (258 LE, 560 Nm) testesíti meg. A kis benzinmotor (420i, 184 LE, 270 Nm) és a nagy dízel (435d, 313 LE, 630 Nm) a későbbiekben érkezik majd. 
Előbb vagy utóbb az M4 is ledobja a tetejét, és akkor 430 lóerővel, 500 Nm nyomatékkal vághatunk neki az édes életnek.

Kommentek

Kabaréba illő jelenet egy nyíregyházi parkolóban

Az egy dolog, hogy szabálytalanul parkolt két autós is, de a kiállni készülő kolléga sem volt a helyzet magaslatán.

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.