Porsche váltóruhában

iPhone-ról állítható a futómű

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.10.08. 19.00

A német Prior Design vadonatúj hacukát tervezett a Porsche Panamerához. Ha megfizetjük, a Prior600 karosszériaidomait karbonpanelekre cserélik.

Mindenki másra esküszik: van, akinek az S-osztály, másoknak az A8 vagy a BMW7 jön be, és tudvalevőleg sokan vannak, akik számára a sportos luxuslimuzinok sorában nincs alternatívája a Porsche Panamerának. 

Az észak-németországi Prior Design számára viszont édesmindegy, az aerodinamikai szakemberek mindenhez hozzányúlnak, aminek kereke van – most történetesen épp egy Panamera került sorra. 
A Prior600 névre keresztelt átépítést nem aprózták el: lecserélték a lökhárítókat, masszív küszöbtoldatot szereltek fel, átszabták a hosszú motorházfedelet, a csomagtér diszkrét ajtajára pedig böszme szárny került. Mindezt üvegszálas műanyagból építik meg, de ha a tisztelt vevő jobban örülne a szénszálas idomoknak, hát van az a pénz – a gépházfedél és a csomagtérajtó öt-ötezer euróba, azaz összesen hárommillió forintba kerül. 
A teljes átépítés egyébként (alapkivitelben) durván 14 ezer euróba (4,2 millió Ft) kerül – ennyiért akár egy közepesen felszerelt Polót is hazavihet a német vásárló, na de hol hirdeti egy kisautó, hogy jól fut a szekér? Na látod.
Nem, inkább válasszunk 22 colos felnit, rendeljük meg a V8-ashoz hangolt, rozsdamentes sportkipufogót (a karosszériaelemek bármelyik motorvariánshoz társíthatók), és az állítható KW futóművet, aminek paramétereit akár egy iPhone alkalmazásból is módosíthatjuk. Így már rendben is lennénk – de azért előbb-utóbb jó volna egy nagyobb szárny hátra, mondjuk a 911 Turbo vagy még inkább a GT3 stílusában.

Kommentek

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.