Porsche váltóruhában

iPhone-ról állítható a futómű

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.10.08. 19.00

A német Prior Design vadonatúj hacukát tervezett a Porsche Panamerához. Ha megfizetjük, a Prior600 karosszériaidomait karbonpanelekre cserélik.

Mindenki másra esküszik: van, akinek az S-osztály, másoknak az A8 vagy a BMW7 jön be, és tudvalevőleg sokan vannak, akik számára a sportos luxuslimuzinok sorában nincs alternatívája a Porsche Panamerának. 

Az észak-németországi Prior Design számára viszont édesmindegy, az aerodinamikai szakemberek mindenhez hozzányúlnak, aminek kereke van – most történetesen épp egy Panamera került sorra. 
A Prior600 névre keresztelt átépítést nem aprózták el: lecserélték a lökhárítókat, masszív küszöbtoldatot szereltek fel, átszabták a hosszú motorházfedelet, a csomagtér diszkrét ajtajára pedig böszme szárny került. Mindezt üvegszálas műanyagból építik meg, de ha a tisztelt vevő jobban örülne a szénszálas idomoknak, hát van az a pénz – a gépházfedél és a csomagtérajtó öt-ötezer euróba, azaz összesen hárommillió forintba kerül. 
A teljes átépítés egyébként (alapkivitelben) durván 14 ezer euróba (4,2 millió Ft) kerül – ennyiért akár egy közepesen felszerelt Polót is hazavihet a német vásárló, na de hol hirdeti egy kisautó, hogy jól fut a szekér? Na látod.
Nem, inkább válasszunk 22 colos felnit, rendeljük meg a V8-ashoz hangolt, rozsdamentes sportkipufogót (a karosszériaelemek bármelyik motorvariánshoz társíthatók), és az állítható KW futóművet, aminek paramétereit akár egy iPhone alkalmazásból is módosíthatjuk. Így már rendben is lennénk – de azért előbb-utóbb jó volna egy nagyobb szárny hátra, mondjuk a 911 Turbo vagy még inkább a GT3 stílusában.

Kommentek

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

Off-road buszokon járhatnak iskolába a gyerekek

Az Iveco iskolabuszok eltérnek az amerikai változatoktól, ugyanakkor jól boldogulnak terepen és még mozgáskorlátozott gyerekek szállítására is alkalmasak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.