Bár a Bentley soha nem volt kisujjeltartós luxusmárka, mégis furcsa kerékív-szélesítéseket, földig nyújtott lökhárítókat, kiharapott gépházfedelet látni egy Continental GT-n – másfelől ha a gyár építhet versenyautót a kupéjából, miért ne nyúlhatnának hozzá a modellhez független tuningolók.

Igaz, választhattak volna valami elegánsabb elnevezést a GTX-nél (egy gyors guglizás a Plymouth 1967-es izomautóját, illetve a Castrol motorolaját dobja ki), bár legalább a fekete felnikhez és a kétszer két kipufogóvéghez passzol a betűcsokor.
De hát kinek a pap, kinek a papné. A hasmagasságot 10 mm-rel csökkentették, a motorteljesítmény 608 lóerőre nőtt, a százas gyorsulás ideje állítólag négy másodperc körülire szűkült, de konkrét adatokat ugyanúgy nem közölt még a cég, mint a beltérről. Annyit lehet tudni, hogy a vevő igényei szerint rendezik be az autót.