Kezdjük a motornál, mert hát végső soron az a lényeg: az S5 háromliteres TFSI motorja átprogramozott vezérlést, hideglevegő-befecskendezést és új kipufogórendszert kapott – utóbbit az RS5-ről -, a teljesítmény így 333-ról 446 lóerőre nőtt, a forgatónyomaték 440 helyett 511 Nm. 

A menetdinamikai sarokszámokat nem közölte a Senner, azt viszont elárulták, hogy kiiktatták a végsebességet korlátozó elektronikát. 
A karosszériát alaposan átgyúrták: szénszálas légterelő lapokkal bolondított, vadonatúj első lökhárító, karbonhéj a külső tükrökön, finoman átszabott hátsó lökhárító, diffúzorral, valamint oldalsó szénszálas szoknyák alkotják a csomagot. 
Mindez semmi azonban a beltérhez képest, ahol a kormánykeréktől a műszerfalon át az ajtókig mindent karbonszálas műanyagból formáltak meg. 
A 20 colos keréktárcsákon gördülő autó Németországban a gyári 59 000 euró helyett 64 900-ba kerül, azaz az átalakítás költsége 5900 euró – nem egészen 1,8 millió forint.