Szénben gazdag Audi

Senner Audi S5 Coupe

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.09.27. 15.00

Finom piros dekorelemeivel egészen decens hatást kelt a Senner Audi-tuningja. Csak akkor hőkölünk hátra döbbenten, amikor kinyitjuk az ajtókat…

Kezdjük a motornál, mert hát végső soron az a lényeg: az S5 háromliteres TFSI motorja átprogramozott vezérlést, hideglevegő-befecskendezést és új kipufogórendszert kapott – utóbbit az RS5-ről -, a teljesítmény így 333-ról 446 lóerőre nőtt, a forgatónyomaték 440 helyett 511 Nm. 

A menetdinamikai sarokszámokat nem közölte a Senner, azt viszont elárulták, hogy kiiktatták a végsebességet korlátozó elektronikát. 
A karosszériát alaposan átgyúrták: szénszálas légterelő lapokkal bolondított, vadonatúj első lökhárító, karbonhéj a külső tükrökön, finoman átszabott hátsó lökhárító, diffúzorral, valamint oldalsó szénszálas szoknyák alkotják a csomagot. 
Mindez semmi azonban a beltérhez képest, ahol a kormánykeréktől a műszerfalon át az ajtókig mindent karbonszálas műanyagból formáltak meg. 
A 20 colos keréktárcsákon gördülő autó Németországban a gyári 59 000 euró helyett 64 900-ba kerül, azaz az átalakítás költsége 5900 euró – nem egészen 1,8 millió forint.

Kommentek

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.