A Nürburgringen körözött az új Lamborghini

Először látható zárt pályán a Cabrera

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.09.27. 08.00

Még a neve sem bizonyos, de máris kiereszti a hangját: a Lamborghini Cabrera prototípusa a legendás németországi pályán rótta tesztköreit.

Jövőre érkezik a tízéves Gallardót leváltó, új modell. Alighanem Cabrera lesz a neve, és az új generációs Audi R8 alumínium térvázára épül majd. 

A képekről nehéz megmondani, de a Cabrera valamivel hosszabb és szélesebb lesz elődjénél. Orra megőrzi az ismerős agresszív, ék alakú profilt, az első légbeömlő hármast a küszöböknél és a tetővonal alatt további légbevezető nyílások egészítik ki. 
A tervek szerint legfeljebb másfél tonnás autó hátsó tengelye előtt egy 5,2 literes, tízhengeres motor dolgozik majd. A mostani Gallardóból átemelt blokk teljesítménye 608 lóerőre növekedhet, ám vélhetően mindenféle környezettudatos extrával is felruházzák majd (például hengersor-lekapcsolás), az erőátvitelről egy hétfokozatú duplakuplungos egység gondoskodik. 
A Cabrera (vagy ahogy végül hívni fogják) jövő márciusban léphet színre.

Kommentek

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.