Jövőre érkezik a tízéves Gallardót leváltó, új modell. Alighanem Cabrera lesz a neve, és az új generációs Audi R8 alumínium térvázára épül majd. 

A képekről nehéz megmondani, de a Cabrera valamivel hosszabb és szélesebb lesz elődjénél. Orra megőrzi az ismerős agresszív, ék alakú profilt, az első légbeömlő hármast a küszöböknél és a tetővonal alatt további légbevezető nyílások egészítik ki. 
A tervek szerint legfeljebb másfél tonnás autó hátsó tengelye előtt egy 5,2 literes, tízhengeres motor dolgozik majd. A mostani Gallardóból átemelt blokk teljesítménye 608 lóerőre növekedhet, ám vélhetően mindenféle környezettudatos extrával is felruházzák majd (például hengersor-lekapcsolás), az erőátvitelről egy hétfokozatú duplakuplungos egység gondoskodik. 
A Cabrera (vagy ahogy végül hívni fogják) jövő márciusban léphet színre.