Egy időben Magyarországon is létezett a Hyundai Genesis kupé, amely a névrokon szedánnal és az Equus limuzinnal együtt a Hyundai formálisan nem elkülönített, de jól látható luxus-termékvonalát alkotja. 

A kétajtós hangos sikereket ér el a versenypályákon is, nem csoda, hogy a közelgő észak-amerikai SEMA tuningkiállításra brutális verzióval rukkoltak elő.
A prímet természetesen a motortuning viszi: a szabványos 3.8 V6 szívómotor két darab turbófeltöltőt, acél hajtókarokat, kovácsolt dugattyúkat, spéci hengerhüvelyeket, egyedi szelepeket, új befecskendezőket, éles vezérműtengelyeket és nagykapacitású üzemanyagpumpát kapott. Lecserélték a kuplungot, hatalmas hűtőt szereltek fel, újak a gyertyák, az olaj és az üzemanyagszűrő. 
Ezek után nem maradhatott érintetlenül a futómű sem: progresszív rugóstagok, masszív féltengelyek, 20 colos könnyűfém keréktárcsák és különleges Toyo abroncsok szerepelnek a listán. A beltérben erős bukókeret, valamint versenyülések, -övek és -műszerfal utal a menetképességekre. 
A karosszéria a látványos fényezés mellett szénszálas motorház- és csomagtérfedelet kapott. 
A menettulajdonságokról nincsenek információk.