Mindenből a legjobb: Porsche 911 Turbo Cabriolet!

Két teljesítményszint, összkerék-kormányzás

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.09.24. 08.00

Fél évvel a kupé után megérkezik a 911 Turbo vászontetős kivitele. Az autó az önimádat netovábbja.

Hivatalosan majd csak novemberben mutatja be vadonatúj kabrióját a Porsche, de néhány alapvető információt már előre megosztott a nagyközönséggel. 

Ha eltekintünk a magnézium merevítőkre épülő, felhúzva a kupé sziluettjét utánzó vászontetőtől, az autó minden lényeges műszaki paramétere megegyezik a májusban leleplezett 911 Turbóéval
A modell kétféle hajtáslánccal (520, illetve 560 LE), összkerékhajtással és -kormányzással, duplakuplungos sebességváltóval, LED-es fényszórókkal kerül piacra. Marad az aktív aerodinamikai csomag, de a 13 másodperc alatt, akár menet közben is nyitható vagy csukható tető miatt valamelyest csorbulnak a menetadatok. 
A 318 km/óra végsebesség ugyan megmarad, de a hivatalos átlagfogyasztás 0,2 literrel megnő. A gyengébbik kivitel 3,5, az izmosabb 3,2 alatt éri el a 100 km/órát. Ez pár tizeddel lassabb, mint a kupé szintideje, viszont ugyanennyivel fürgébb is az előző generációs turbó kabriónál. 
A 2013 utolsó heteiben piacra kerülő modelleket Németországban már beárazták, kevesebb mint 10 százalékkal kerülnek többe a kupé kiviteleknél.

Kommentek

Eladó a BMW, amiben Tupacot lelőtték

A híres és hírhedt énekest,Tupac Shakurt 1996-ban lőtték le, amikor épp egy Las Vegasban lévő koncertre tartott. A BMW, amiben a halálos lövések érték, most eladó.

F1: A Mercedes tarolt az első tesztnapon

Az első Forma-1-es előszezoni tesztnapon a Mercedes a legtöbb és leggyorsabb kört is elkönyvelhette. A Ferrari is tisztességgel dolgozott, a McLarennél viszont nem festenek jól a dolgok.

Nem lesz EU-s vizsgálat az F1 eladása miatt

Margrethe Vestager versenypolitikáért felelős európai biztos úgy döntött, hogy nem indítanak vizsgálatot a Forma-1 eladása miatt.

Egészen magas szinten űzi az öreg a karosszériázást

Toppon van a bácsi, látszik, hogy a legmagasabb iskolában tanulta el az alapokat. Innen nincs fentebb.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

Képcunami a Forma-1-es tesztről

Több tucatnyi fotó és számos videó a 2017-es Forma-1-es autók első napjáról Barcelonából.

A tíz legfurcsább raliautó, amit valaha pályára engedtek

Igen különleges látványt nyújtottak ezek a versenyautók, amikor elrúgták a murvát és csattogott a kipufogó. Következzen most tíz unortodox raliautó, amire soha nem számítanál a pálya szélén ácsorogva.

F1: Máris leírta az évet a Williams?

Claire Williams csapatfőnök szerint “nagy kihívást jelentő” szezon előtt áll a Williams az idén, ami ritkán szokott jót jelenteni.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

Így spórol a gázolajjal a Škoda

Négy gázüzemű teherautót állított munkába a Škoda a Mladá Boleslav-i gyárában. Ily módon nemcsak a károsanyag-kibocsátás, de a gázolajra fordítandó összegek is csökkenhetnek.

F1: A jövő héten visszatérhet a sérült pilóta

Sajtóértesülések szerint az első barcelonai tesztet nyaksérülés miatt kihagyni kényszerülő Pascal Wehrlein a jövő héten már beülhet a Sauberbe.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.