Mégsem készít óriáskabriót a Bentley

Nem volt meggyőző a Mulsanne Cabriolet fogadtatása

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.09.23. 14.00

Pontosan egy évvel ezelőtt kezdte kipuhatolni legfontosabb vevőinél a Bentley, mit szólnának a Mulsanne zászlóshajó vászontetős kiadásához. A jelek szerint nem voltak elég lelkesek, mert a gyár lefújta a projektet.

Nagyteljesítményű kupéból kiváló sportkabrió építhető, de az igazi, kényeztető fényűzéshez az a jó, ha limuzin adja a vászontetős modell alapjait. Így gondolta ezt a Bentley is, amikor tavaly nyár végén bemutatták a Mulsanne csúcsszedán tetejétől megfosztott kivitelét. 

Ugyanazzal a 6.75 V8-as motorral, (512 LE, 1020 Nm), valamivel rövidebb tengelytávval, alacsonyabb szélvédőkerettel és két oldalajtóval állt a VIP ügyfelek elé a tanulmány. Áráról csupán érintőlegesen beszéltek, hiszen az nem téma ezen a szinten, de durván 10 százalékkal ígérték drágábbnak a 80 millió forint körül mozgó limuzinnál. 
Csakhogy mérnök tervez, ügyfél végez: a Bentley úgy ítélte meg, túlságosan langyos volt ahhoz az érdeklődés az autó iránt, hogy megtérüljön a befektetett pénz és energia, ezért a mostanra ígért hivatalos bejelentést ugyan megtették, de nem a gyártás beindítását, hanem a program törlését tették közhírré. 
“Csupán néhány piac mutatott érdemi érdeklődést az autó iránt, ezért úgy döntöttünk, levesszük a napirendről a projektet” – mondta újságíróknak Wolfgang Schreiber, a márka első számú embere.
A Bentley kínálatában marad tehát egyedüli kabrióként a Continental GTC, választhatóan nyolc vagy tizenkét hengeres motorral, 507-625 lóerő közötti teljesítménnyel. Aki pedig újdonságra vágyik, számoljon vissza a Bentley SUV érkezéséig.

Kommentek

Nekimegy a Škoda Octaviának a Hyundai i30 kombi

Minden modern kényelmi és biztonsági vezetőtámogató funkcióval rendelkezik, emellett a szegmens egyik legnagyobb csomagtartóját kínálja a Hyundai i30 kombi.

Elektromos teherautókat tesztelnek az osztrákok

Elektromos teherautók kísérleti üzemét kezdi meg városi forgalomban a MAN Truck & Bus haszonjármű-gyártó Ausztriában.

F1: Te jó ég, mit neveztek el Bottasról!

A Mercedes új pilótája, Valtteri Bottas bemutatta a Bottas-Burgert, amit róla neveztek el egy büfében.

F1: A Red Bull is kukázná az állítható szárnyat

A Red Bull támogatja azokat a törekvéseket, amelyek száműznék a Forma-1-ből a DRS-t.

Fekete-sárga a Renault új Forma-1-ese

Kedd délután Londonban a Renault leleplezte új, 2017-es Forma-1-es autóját. Színében, formájában is sokat változott a tavalyi modellhez képest.

Olyat videózott az autós, hogy neked is fájni fog

Vajon melyik OKJ-s képzésen lőtte emberünk a birkapásztor oklevelet?

Árokba lökte a nagyi a lassú motorost

Egy ideig türelmesen követte autójával a robogóst, majd úgy előzte meg, hogy közben belökte az árokba.

Nézd élőben a Renault F1-es bemutatóját

A Renault-csapat ma 15.30-kor leplezi le 2017-es Forma-1-es modelljét, az R.S. 17-est. Videós közvetítés a bemutatóról.

F1: Itt van Verstappen és Vandoorne bukója – videó

A Red Bull-os Max Verstappen és a McLaren újonca, Stoffel Vandoorne is megmutatta ma 2017-es sisakfestését.

F1: Film készült a McLarenről

Pontosabban az alapítójáról, Bruce McLarenről. Az alkotás hamarosan látható lesz a mozikban.

Beleszólhatsz, hol legyen lezárás a 3-as metró miatt

A BKK társadalmi egyeztetésre bocsátja az M3-as metróvonal – a jelenlegi tervek szerint – 2017 nyarától induló rekonstrukciójához kapcsolódó, a Kőbánya-Kispest-Nagyvárad tér közötti szakasz lezárásának idejére tervezett forgalmi rendre vonatkozó javaslatait.

F1: Verstappen idén még nem lesz bajnok

A Red Bull ifjoncának édesapja, Jos Verstappen szerint idén még korai lenne világbajnoki szezont várni a tinitől. Majd jövőre.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.