Erőfölény ajándékba

G-Power M3 V8 System GP Edition 30 Jahre

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.09.23. 09.00

Harmincadik éve tuningol BMW-ket a német G-Power. Ennek örömére kedvezményes áron, korlátozott példányszámú csomagban bocsátja piacra egyik legnépszerűbb termékét: a BMW M3 kompresszoros upgrade-jét.

Nyolcezer helyett már 4199 euróért, azaz alig több mint egy és egynegyed millió forintért hozzájuthatunk a G-Power M3-tuningjának első lépcsőjéhez a manufaktúra jubileumának alkalmából. 

A szettből eddig eladott ötszáz átalakító készlet komoly mennyiségnek számít a szakmában, ráadásul indokolttá és kifizetődővé tette a sorozatgyártást, ami a megbízhatóságot növelte, a költségeket csökkentette. 
Az SK I, azaz a kompresszoros erőnövelés első lépcsője a gyári állapotában 420 lóerős motorból 500 lovat csalogat elő. Az elmúlt öt évben százmillió teszt- és ügyfélkilométert legyűrt kompresszoros csomag további két teljesítményszinten is kapható: az SK II 570 lóerőt teljesít (11 500 helyett most 6 719 euróért, azaz kétmillió forintért), míg a csúcsverzió, az SK II CS már 600 lóerőt tud, további 1600 euró (480 000 Ft) ellenében. 
A G-Power mindössze harminc példányban kínálja jubileumi tuningcsomagját. Hogy ennek végével leállítja-e a BMW M3 S65 motor tuningprogramját, vagy az eredeti árakon folytatja-e azt, nem tudni, de mivel a széria gyártása csak idén fejeződött be, alighanem még évekig kaphatnak megrendeléseket a kiforrott, üzembiztosnak mondott rendszerre.

Kommentek

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.