275 darab – ennyi készült húsz évvel ezelőtt a Jaguar szupersportkocsijából, amely 343 km/óra végsebességével kora leggyorsabb autójának számított. A fennmaradó példányok az eredeti, 470 ezer fontos (1992-es árfolyamon számítva durván százötven millió forint) vételár többszörösét érik, gyűjtemények ritka kincseként vagy excentrikus milliomosok pályaversenyautójaként múlatják korán eljött pihenőidejüket. 

Különleges autó, na, még az extrém autócsodáiról hírhedt arab világban is képes a figyelemfelkeltésre. Éppen ezért nem tudunk teljesen megrökönyödni azon, hogy a texasi bázisú, de globális hírnévre és népszerűségre szert tett Mooyah (ejtsd: muja) étteremlánc dubaji bevezetéséhez pont egy ilyen gépet választottak reklámautónak. 
Ráadásul ha belegondolunk, hogy a franchise-szerződés minimum félmillió dolláros (110 millió Ft) tőkét ír elő a hálózatba történő belépés előfeltételéül, joggal feltételezzük, hogy a vállalkozó egyszerűen hasára ütött, és a garázsából véletlenszerűen előhúzott csodaautó orrára fóliáztatta rá a hamburger fotóját. 
Végül is, ha a versenyautókat fel lehet reklámozni…