Villámgyors reklámtábla százmilliókért

Gyorsbüféhez gyors autó dukál

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.09.22. 12.15

Dubajban minden lehetséges, sőt, még annál is több. Ugyan hol máshol jutna eszébe bárkinek is egy komoly gyűjtői értékű Jaguar XJ220-ast reklámautónak felmatricázni?

275 darab – ennyi készült húsz évvel ezelőtt a Jaguar szupersportkocsijából, amely 343 km/óra végsebességével kora leggyorsabb autójának számított. A fennmaradó példányok az eredeti, 470 ezer fontos (1992-es árfolyamon számítva durván százötven millió forint) vételár többszörösét érik, gyűjtemények ritka kincseként vagy excentrikus milliomosok pályaversenyautójaként múlatják korán eljött pihenőidejüket. 

Különleges autó, na, még az extrém autócsodáiról hírhedt arab világban is képes a figyelemfelkeltésre. Éppen ezért nem tudunk teljesen megrökönyödni azon, hogy a texasi bázisú, de globális hírnévre és népszerűségre szert tett Mooyah (ejtsd: muja) étteremlánc dubaji bevezetéséhez pont egy ilyen gépet választottak reklámautónak. 
Ráadásul ha belegondolunk, hogy a franchise-szerződés minimum félmillió dolláros (110 millió Ft) tőkét ír elő a hálózatba történő belépés előfeltételéül, joggal feltételezzük, hogy a vállalkozó egyszerűen hasára ütött, és a garázsából véletlenszerűen előhúzott csodaautó orrára fóliáztatta rá a hamburger fotóját. 
Végül is, ha a versenyautókat fel lehet reklámozni…

Kommentek

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.