Tágas, olcsó autó a családnak

Három üléssor négy méteren, kétmillióért

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.09.18. 13.00

Miután hivatalosan is bemutatta a GO-t, most elkészítette annak egyterű kivitelét is a Datsun. Átszámítva kétmillió forint alatti áron dobják piacra jövőre.

Elsőként a gyártás helyszínén, Indonéziában kezdi forgalmazni új, városi egyterűjét a Datsun, a Nissan fejlődő piacokra szánt, fapados almárkája. 

Miután két hónapja hivatalosan is leleplezték a Nissan Micra alapjaira épülő, 3,8 méteres, ötszemélyes GO-t (a név a Nissan jogelődjének, a Datsunnak az első típusa, a Dat-Go előtt tiszteleg). A GO+ pedig nevéhez híven plusz húsz centit és plusz két (szükség)ülést kínál. 
Tágas, olcsó autó a családnak 1
Minden más paraméterében megegyezik az ötszemélyes alapmodellel (1635 mm széles, 1485 mm magas, tengelytávja 2450 mm), beleértve az 1,2 literes motort és az ötfokozatú kézi sebességváltót. Alapfelszerelésnek ígérik az okostelefon csatlakoztatására szolgáló Datsun mobil dokkolóállomást – ez pedig feltételezi, hogy rádió is kerül az autóba. 
A Nissan reményei szerint 2016-tól a konszern eladásainak felét a Datsun teszi ki Indonéziában. Közvetlen vetélytársa minden estre nem lesz: sem három üléssoros négyméteres autó, sem 100 millió indonéz rúpiába (2 millió Ft) kerülő autó nem igazán létezik a helyi piacon. 
Vagy, ha már itt tartunk, sehol a világon.

Kommentek

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.