Gondok vannak a Porsche 911 (hivatalosan 991) gyártása körül, számolt be az Automobilwoche.de. Az alumínium karosszériával, pontosabban annak összeépítésével nem halad megfelelő ütemben a gyártó.


“A szegecselés lassab tempóban megy a tervezettnél, ezért a kívánt darabszámok eléréséhez új műszakot kellett bevezetnünk.” – mondta egy bennfentes az Automobil Woche kérdésére. 
Mint ismeretes, a jelenlegi 911 generáció (991) karosszériája a tömegcsökkentés érdekében könnyfémből készül, a panelek egésszé történő összeillesztése azonban “nyilvánvalóan nehezebb feladat”, mint eredetileg gondolták volna. Ez pedig komoly probléma, hiszen a Porsche napi 200 darab 911-essel számolta a megrendelések felvételekor. 
Ezt a mennyiséget most csak úgy tudják tartani, hogy egy harmadik, éjszakai műszakot is indítanak. Ezt azonban a szakszervezeti szerződés értelmében 30 százalékos pótlékkal kell kifizetni a dolgozóknak, nem csak a karosszéria összeszerelő műhelyben, hanem a festőüzemben is. 
Jó hír viszont, hogy bár a termelés lassabb, viszont legalább így tudják hozni az elvárt minőséget, erősítette meg egy másik informátor.
(Képeinken a 911 ötvenedik születésnapja tiszteletére gyártott, limitált széria látható)