Szex a taxiban, fényes nappal

Megállt a forgalom Sanghajban

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.09.05. 06.00

A legnagyobb csúcsforgalomban esett egymásnak egy sanghaji taxi két utasa a hátsó ülésen. Az egész város őket bámulta, közlekedési káoszt okoztak, a rendőrség pedig dühöng, mert “nem viselték a biztonsági övet”.



Kis híján tömeges balesetet okozott az a (vélhetően külföldi) pár Kínában, akik nem bírták kivárni, hogy hazakeveredjenek, és taxijuk hátsó ülésén kezdtek heves együttlétbe. 

Mivel mindezt Sanghaj egyik fő közlekedési útvonalán, csúcsforgalomban tették, aktusukat több százan figyelték. Az autósok nagy igyekezetükben, hogy minél jobban szemügyre vehessék a szemmel láthatóan örömben fürdő párt, szinte egymást taposták. Egy szemtanú, aki az itt látható képeket is készítette, elmondta, legalább tíz autót látott, amely az utolsó pillanatban kerülte csak el az ütközést. Hogy ő maga micsoda galibát okozott, miközben paparazzóként nyomult a taxi mögött, arról nem beszélt.
A taxi hevesen ingott fel-le, jobbra és balra, miközben vezetője megpróbált az eseményekről tudomást sem véve előre jutni a forgalomban. A rendőrség ezért a vezetőt is elmarasztalta, de különösen lesújtó véleménnyel voltak a párról, hiszen amit tettek, sokak épségét veszélyeztette, beleértve a magukét is, mivel – tényleg ez volt a legnagyobb bajuk – nem viselték a kötelező biztonsági övet.
Szex a hátsó ülésen? A Porsche 911-ben ugyan biztosan nem. De ott amúgy is jobb bal elöl ülni, immáron ötven éve. A jubiláló sportkocsi előtt multimédiás összeállítással tisztelgünk.

Kommentek

  • szaboata

    Biztonsági övet nem,de óvszert?

  • Ambrus Gergely

    ezért találták ki a sötétített üvegeket.
    csak szabályellenessé tették mert szeretnének a rendőrök meg az emberek bámészkodni, mondjuk engem nem zavar de aztán ne varrják rám hogy közszemérem sértés, én tettem volna ellene ha nem büntetnének meg.
    aki megveszi az autót azt csinál benne amit akar akár lakhat is benne a lakásomban pedig ne mondja meg senki mit csináljak

Nem lesz EU-s vizsgálat az F1 eladása miatt

Margrethe Vestager versenypolitikáért felelős európai biztos úgy döntött, hogy nem indítanak vizsgálatot a Forma-1 eladása miatt.

Egészen magas szinten űzi az öreg a karosszériázást

Toppon van a bácsi, látszik, hogy a legmagasabb iskolában tanulta el az alapokat. Innen nincs fentebb.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

Képcunami a Forma-1-es tesztről

Több tucatnyi fotó és számos videó a 2017-es Forma-1-es autók első napjáról Barcelonából.

A tíz legfurcsább raliautó, amit valaha pályára engedtek

Igen különleges látványt nyújtottak ezek a versenyautók, amikor elrúgták a murvát és csattogott a kipufogó. Következzen most tíz unortodox raliautó, amire soha nem számítanál a pálya szélén ácsorogva.

F1: Máris leírta az évet a Williams?

Claire Williams csapatfőnök szerint “nagy kihívást jelentő” szezon előtt áll a Williams az idén, ami ritkán szokott jót jelenteni.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

Így spórol a gázolajjal a Škoda

Négy gázüzemű teherautót állított munkába a Škoda a Mladá Boleslav-i gyárában. Ily módon nemcsak a károsanyag-kibocsátás, de a gázolajra fordítandó összegek is csökkenhetnek.

F1: A jövő héten visszatérhet a sérült pilóta

Sajtóértesülések szerint az első barcelonai tesztet nyaksérülés miatt kihagyni kényszerülő Pascal Wehrlein a jövő héten már beülhet a Sauberbe.

F1: Máris elromlott a McLaren és a Red Bull

Alig kezdődött meg a Forma-1-es tesztelés, két nagycsapat máris komoly műszaki hibákba futott bele. A Red Bullt tréleren kellett a garázsba szállítani.

Már ezért is többet kell fizetniük az autósoknak

Az autósok 2016-ban átlagosan 78 000 forintért kötöttek teljes körű casco biztosítást, ami közel 9 százalékkal haladja meg az előző év hasonló időszakában mért szintet (71 600 Ft).

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.