Déli szélesség 78°, keleti hosszúság 106°: itt található az a Vosztok állomás, ahol a Földön valaha mért legnagyobb hideget, -89,2°C-ot regisztrálták 1983. július 21-én. Ez számottevően hidegebb, mint az 1940. február 16-án Görömbölytapolcán (ma: Miskolctapolca) leolvasott mínusz 35, ráadásul a Déli-sark ismertebb is, mint az észak-magyarországi fürdőváros. Így a Jeep Wrangler új limitált szériája végül maradt a Polar elnevezésnél. 

Egy ironikus csavarral ugyan a Sahara kivitelű Wranglerből fejlesztették ki a korlátozott példányszámban gyártandó típusvariánst, de ez csak kontrasztosabbá teszi az új fényezéssel és néhány izgalmas stíluselemmel megbolondított, két- és négyajtós kivitelben egyaránt megvásárolható Polart. 
Egyedi keréktárcsája, fényezett keményteteje és a szükségtelenül, de látványosan domborított gépházfedél élén elhelyezett hegygerinc-grafika mellett a fent említett koordinátákat feltüntető embléma is hirdeti a Polar különleges mivoltát. 
A típus a 200 lóerős, 2,8 literes turbódízellel vagy a 284 lovas 3.6 V6 benzinmotorral egyaránt megvásárolható, utóbbi kizárólag automata sebességváltóval. A hajtóerő innen kétfokozatú terepváltón keresztül jut a négy kerékre, hátul részlegesen önzáró differenciálmű segíti az előrejutást. 
Túl csinos persze a Wrangler Polar ahhoz, hogy kizárólag terepen használják, ezért a Jeep az utasteret kicsinosította, és gazdagon felszerelte. A fekete bőrüléseket és az utastér több pontját gyöngyházfehér cérnával varrták, a fejtámlába grafikát hímeztek, a szellőzők és a kapaszkodó fehér színe a végtelen jégmezőt hivatott szimbolizálni. 
Antarktisz ide vagy oda, azért jutott klímaberendezés az autóba, mégpedig automata. Szériatartozék még az első ülésfűtés és a tempomat, opcióként vászontető és DVD-s, merevlemezes multimédia-központ is kérhető az autóba.