Itt az új M0 szakasz!

Forgalomkorlátozás és lassítás

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.08.31. 12.30

Szombaton forgalmi rend változás lesz az M0 autóút déli szakaszán. Ennek oka: az 51-es főút és az M5-ös autópálya között új szakasszal bővül az M0 déli szektora.

Az M0 autóút déli szektorában, az M5-ös autópálya felé vezető oldalon elkészült az 51. sz. főút és az M5-ös autópálya közötti új, 2×3 forgalmi sávos (+ üzemi sáv) szakasz. A 24. és 30. km szelvények közötti részt szombat délután 14 után adják át az autósoknak.

Ebben az időben ideiglenes forgalomkorlátozásokra kell számítani a szakasz végpontjainál, sőt néhány percig a főpálya forgalmának lassítására is fel kell készülniük az arra közlekedőknek.

Több csomópont található az új szakaszon: az 51. és 5. sz. főútnál, valamint az M5-ös autópályánál. A forgalomba helyezést követően az M0 korábbi nyomvonala az 51. sz. főút és a soroksári csomópont között (24-28. kmsz.) M51 néven autóútként fog üzemelni.

Ahogyan ebben a cikkünkben összeszedtük, az M0 évtizedek óta számos hibával küzd. Az új fejlesztéseknek köszönhetően azonban a jövőben az M0 autóút déli szektorában várhatóan jelentősen csökkenni fog a torlódások és balesetek kialakulásának veszélye, valamint rövidebb menetidőkkel lehet számolni.
 
A nagyobb útkapacitás és az esetlegesen meghibásodott járművek félreállási lehetősége miatt forgalmi okból lényegesen kevesebb torlódás fog kialakulni. Az új nyomvonalnak köszönhetően a jelentős tranzitforgalom pedig el fogja kerülni a baleseti gócpontként számon tartott soroksári csomópontot.

Kommentek

  • cddexter

    Ohh igen! Végre. De még most is rengetegszer van kisebb-nagyobb dugó az út javítgatása miatt. Van amikor egy sávot hagynak összesen szabadon, a többin a pár hete, hónapja elkészült burkolatot javítják… Remélem ennek az időszaknak is vége lesz egyszer. Holnap gyorsan fel is avatom a ringre menet :)

  • szaboata

    Nagyon szép,csak az a baj,hogy ez nem oldja meg a lényeget,csupán átmenetileg enyhíti a bajt,tüneti kezelésként tudom felfogni.

    Itt is,mármint az utak vonalának tervezésénél,kitapintható a teljesen hibás fejlesztési koncepció.Valami görcsös ragaszkodás van a politika részéről a Budapest irányába illetve irányából való tekintés,és elfelejtik az országot,Több szempontból is,de most csak az utak szempontjából nézzük.Csak rá kell tekinteni egy úthálozati térképre,és össze kell hasonlítani egy “normális” országéval,máris kiderül,hogy miért nem működik rendesen a gazdaság.

    Érthetetlen,megmagyarázhatatlan,hogy miért vezetik rá a tranzit forgalmat a fővárosra, a körgyűrűre,és miért nem épül egy déli autópálya,ami óriási haszonnal járna:levezetné a forgalmat a román határ felé,és újabb lehetőséget teremtene az ország városainak kapcsolatának kialakításában.Gondolok itt Pécs Szeged,vagy Szeged Debrecen közötti utakra.
    Hatalmas a kamion forgalom Békéscsaba-Kecskemét-Dunaföldvár vonalon.Már a kamionosok is kerülik a körgyűrűt.

    A másik megoldás,azonnali,és olcsóbb:vonatra kellene tenni a határnál a kamionokat.
    De nem én vagyok az “okos” törvényhozó.
    Amíg ki nemm billen a lóellenzős
    Már majdnem bűncselekmény,ahogy

  • szaboata

    valami keveredett a végén.Boccs:)

  • oggre

    Naponta többször is járok az említett útvonalon.Igen is nagy segítség a tranzit forgalom számára az új szakasz! Nem beszélve arról, hogy az M51-es forgalma (ami marad két sáv)is jelentősen csökkenni fog. Így Budapest akadálytalanul elérhető rövid időn belül.Személy szerint nagyon örülök az átadott szakasznak! Megjegyzésként csak annyit, hogy mentőautóval járok naponta többször is erre és a megkülönböztető jelzés ellenére se lehetett haladni, ha már csak egy sáv is leállt.Ha annak idején így készítik el ahogy most áll, akkor nagyon sok emberélet megmenthető lett volna! Reméljük ezután sokkal kevesebb baleset lesz!
    Vasárnap kipróbáltam (bejártam). Nekem tetszik!

Átnevezték az összes budapesti metrómegállót

Az anagrammavonatról nincs leszállás.

F1: Kiderült, miért volt kavarás Hamilton öccsével

Lewis Hamilton sok kritikát kapott amiatt, hogy nem ment el az Autosport Awards díjátadóra. Itt az oka.

A Ferrari nem ad el több Forma-1-es autót

A Ferrari a 2014-es modellévtől már nem adja el régi Forma-1-es autóit a veteránprogramjában.

Használt Audi, kegyetlenül őszintén eladó

“Vidd el mert hányingerem van tőle ha meglátom!”

Elektromos buszokkal járhatnak iskolába a gyerekek

Egy kanadai cégnek köszönhetően immáron a gyereknek sem kell füstokádó buszokon utazni.

Mazda3: nem csak szép, okos is

Látszólag alig változott, technológiailag azonban sok újdonságot hordoz a Mazda3 megújult változata. Kipróbáltuk a Golf japán konkurensét.

F1: A miniszter sem tudott az új Francia Nagydíjról

Hétfőn hivatalossá vált, hogy 2018-ban visszatér a versenynaptárba a Francia Nagydíj. Még a sportminiszter sem tudott a dologról.

F1: A Red Bull kitart szuperautós partnere mellett

Jól működik az Aston Martin és a Red Bull együttműködése, erre tekintettel gyorsan meg is hosszabbították a felek.

F1: Alonsót sem zárja ki a Mercedes-főnök

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint mindenképpen meg kell fontolniuk a mclarenes Fernando Alonsót is Nico Rosberg lehetséges utódjaként. Pascal Wehrlein előléptetése messze nem garantált.

Itt az első Halálos iramban 8 videó

Ez a rövid beharangozó megmutat néhány képkockát a Halálos iramban 8-ból.

F1: A Mercedes leigazolja a kis Schumachert?

Német sajtóértesülés szerint a hétszeres világbajnok Michael Shumacher fia, Mick hamarosan bekerül a Mercedes Forma-1-es istállójába.

F1: Mindkét pilótáját elveszítheti a Ferrari

A Ferrari elnöke, Sergio Marchionne nem zárja ki, hogy 2018-ban már Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen sem lesz a csapatnál.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.