A BMW-motoros, klasszikus vonalú sportkocsikra szakosodott Wiesmann még két héttel ezelőtt jelentette be, hogy elfogyott a pénze. A részleteket bizalmasan kezelik az illetékes hatóságok, de a bíróság csődbiztost nevezett ki a vállalat élére. 

A cég akkor került lejtőre, amikor az alapító testvérpár, Martin és Friedhelm Wiesmann egy évvel ezelőtt kilépett a cégtől. Az 1985-ben létrehozott márkát az elmúlt egy évben Dr. Rolf Haferkamp ügyvezető igazgatta – a jelek szerint nem túl nagy sikerrel. 
Habár a csőd széléről még vissza lehet jönni (lám, az Artegának is sikerült, legalábbis felvásárolták az egykori márka maradékait), nem sok jót ígér, hogy a napokban egy másik nagy múltú német műhely, a Gumpert végleg lehúzta a redőnyt. 
A 2005 és 2012 között gyártott, 650-800 lóerős Audi motorral szerelt, Apollo révén halhatatlanná vált márka egy éve kért csődvédelmet, és bár időközben feltűnt a színen egy titokzatos befektető, az most kihátrált a márka mögül. Így nem maradt más megoldás, mint elbocsátani az eddig kényszerszabadságon tartott tizenkilenc megmaradt alkalmazottat, és véget vetni a zenének. 
A Gumpert csődbiztosa a piaci kereslet hiányával magyarázta a márka halálát. Így alighanem örökre előszériás, majdnem kész autó marad az idén márciusban bemutatott Apollo S, amely 750 lóerős motorjával 2,9 másodperc alatt gyorsult volna százra.