Hazai pályán fotózta le az Automedia munkatársa az Audi S1 prototípusát. Az autó már az alapmodell jövő tavasszal aktuális ráncfelvarrásához igazodik, ez több ponton az A3 stíluselemeit hordozza magán. 

A nagy testvér által ihletett első és hátsó lámpatestek mellett friss lökhárítók és hűtőmaszk jelenik meg a kisautón, az S1 azonban civil álruhájában is könnyen felismerhető hatalmas kerekeiről és kétszer két kipufogócsövéről.
Az Audi korábban már eljátszadozott a szteroidozott törpe gondolatával. A Clubsport Quattro tanulmány 503 lóerejével kizárólag az eutanziát engedélyező országokban lett volna forgalomba helyezhető. A korlátozott példányszámú A1 Quattro 255 lóereje már kezelhetőbb darab, az S1 azonban ennél is józanabb kivitelben készül majd – muszáj neki, hiszen az egy számmal nagyobb S3 háromszáz lóerővel pusztítja az abroncsokat. 
Mégse aggódjunk: a várhatóan 200 lóerő körüli teljesítmény fél évtizede az S3-nak is untig elég volt, mint ahogy a hat másodperc körüli százas gyorsulás miatt sem kell majd szégyenkeznie a mérges városi járgánynak. Másfelől viszont az elsőkerék-hajtású rokon, a Polo R orrában 220 lóerős kivitelben dolgozik a motor – ha véletlenül mégis emellett döntenének Ingolstadtban, aligha panaszkodnának a vevők.