A sikeres facelift ismérve, hogy az ügyfél elhiszi, vadonatúj járművet lát. A Land Cruiser jól vette ezt az akadályt, hiszen a márka aktuális modellkínálatához igazodó, táskás fényszórók és a méretes hűtőmaszk ügyesen feledteti, hogy voltaképpen egy ötéves konstrukcióról van szó. A képet új rajzolatú keréktárcsák, átdolgozott hátsó homlokzat, LED-es nappali világítás és négy friss karosszériaszín teszi teljessé. 

Belül látványosabb a változás: vadonatúj a középkonzol, lecserélték a műszeregységet, és átdolgozták a menetüzemmódok kapcsolóit. Jobb minőségűek a kárpitok és burkolatok, ergonomikusabb és könnyebben kezelhető a második és harmadik üléssor. A középkonzolon fő helyre került a tereptípusokhoz igazodó rendszerbeállításokat és az automatikus lassú menetre kitalált kúszás-szabályozót vezérlő tárcsa, ennek két oldalára telepítették az összkerékhajtás, a terepváltó és az adaptív lengéscsillapítás billenőkapcsolóit. 
A fő műszeregység közepén új kijelző kapott helyet, amely kerekenként jeleníti meg a kipörgésgátló státuszát, a kormányszöget és a differenciálmű státuszát, így a vezető tájékozottan foghat neki a terepezésnek. Ugyanezt a célt szolgálja az elülső, hátulsó és oldalsó kamerákkal dolgozó terepmonitor. 
Újdonság a biztonsági berendezések széles választékában a keresztirányú forgalmat figyelő hátsó kamera, amellyel biztonságosabban tolathatunk ki a parkolóból 
Ami az üléseket illeti, a második sor nagyobb szögben dönthető előre, így könnyebb a beszállás a harmadik üléssorra. Újdonság a középső sor szélső férőhelyeihez kínált ülésfűtés. 
A Land Cruiser-hez kínált alapkivitelű futóművet és az elektronikusan szabályozható, adaptív felfüggesztést egyaránt áthangolták, így javult az egyenesfutás, a vezethetőség és a menetkomfort. Szintén átdolgozták az első és hátsó stabilizátorokat a terepviszonyok szerint oldó, illetve záró kinetikus, dinamikus felfüggesztést (KDSS). A létraváz zaj- és rezgéselnyelő képességét gumiszigetelések elhelyezésével tökéletesítették. 
A motorkínálat nem változott: a 4.0 V6 benzinmotor Európában mellékszereplő, a háromliteres, négyhengeres dízel változatlanul 190 lóerőt és 420 Nm-t teljesít, ugyanakkor mostantól meghaladja az Euro5-ös károsanyag-kibocsátási normát
Szerző: