Ausztráliában tervezték és mutatták be a Tata Motors legújabb tanulmányautóját, a Xenon (korábban TL) platós kisteherautón alapuló Tuff Truck tanulmányt 

A Tuff Truck tervezését nem bízták akárkire: a General Motors helyi márkájának, a Holdennek a tuningágazatától (HSV) kérték és kapták kölcsön a fődizájnert. Julian Quincey kitett magáért, a Xenon vagány átirata nevéhez illően úgy néz ki, mint ami a kontinens átszelésére éppúgy alkalmas, mint hogy este a diszkó előtt lenyűgözze a haverokat. 
Nagyobb kerekek vaskosabb abroncsokkal, a tetőkeretig emelt légbevezető kürtő, LED nappali fények, off-road reflektorok, valamint rövidre vágott hátsó lökhárító beépített vonószemekkel; és ha ennyi nem volna elég, mindezt a luxusautók világában divatos matt sötétszürke fényezéssel dobták fel. 
Arra vonatkozóan nincsenek információk, hogy a Tata Xenon műszaki tartalma is megváltozott volna, így feltételezhető, hogy marad a 2,2 literes, 148 lóerős, 320 Nm nyomatékú dízelmotor, a kézi sebességváltó és az összkerékhajtás.
A Tata ezzel a látványos pickup-koncepcióval szeretné megvetni a lábát a déli országban. Jelen pillanatban nem tervezik a modell sorozatgyártását, bár a jövőt még nyitva hagyták, így megfelelő érdeklődés esetén nem kizárt egy utcai kivitelű Tuff Truck. Hogy ez Európára is vonatkozik-e, nem tudjuk – attól tartunk, nem.
Az alábbi videón a szabványos alap-Xenon látható.