G-Power M6 F13: Doppingvizsgán megbukna

27 százalékkal erősebb a gyári BMW M6-nál

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.08.25. 11.00

Titán kipufogórendszerével és átprogramozott motorvezérlésével megtáltosodik a G-Power BMW M6 átépítése: 710 lóerő nem gyerekjáték.

Százötven lóerő és 210 Nm nyomaték: ekkora motorteljesítmény vígan elég egy középkategóriás autó decens mozgatásához. A G-Power erőnövelő kúrájában azonban ez csak a plusz, amivel az M6 F13 felülmúlja eredeti, gyári állapotát. 

A német tuningműhely G-POWER Bi-Tronik III V2 hajtáslánca 710 lóerővel és 890 Nm forgatónyomatékkal riogatja az utazó közönséget.
A fejlesztés kulcsa a haszontalan emissziós kompromisszumoktól megszabadított motorvezérlés, valamint a turbómotor kompresszorossá történő átalakítása. Ehhez társul a teljes egészében titánból kialakított, akadálymentes áramlású, a gyárinál 12 kilóval könnyebb kipufogórendszer, amelyhez titán vagy karbon végcsövek társulnak, 10 centiméteres átmérőben. 
A komoly teljesítményt 305/25 ZR 21 méretű Michelin Pilot Super Sport abroncsok viszik át az aszfaltra, a kormányzott keréken 265/30 ZR 21 gumik feszülnek – szinte nincs is oldalfala a gumiknak. A kovácsolt Hurricane felniket a G-Power fejlesztésű kerámia fékrendszer tárcsái tölti ki. Az első tárcsák átmérője büszke 42 centiméter, a könnyű rendszer révén felére csökkent a rugózatlan tömeg, ami a húzó- és nyomóirányban egyaránt kilenc fokozatban állítható lengéscsillapítással együtt példás vezethetőséget és úttartást eredményez.
A G-Power büszke arra, hogy motorvezérlése a sebességváltás idejére korlátozza az erőforrás forgatónyomatékát, ami megnöveli a hajtáslánc élettartamát. Persze nem holmi kímélős vezetésre termett az M6 F13: álló helyzetből 10,8 mp alatt éri el a 200 km/órát, a végsebesség 300 km/óra felett van.

Kommentek

Range Rover Velar: feljebb lép a Land Rover

Új, előzmények nélküli modellt vezet be a Land Rover. Egyelőre alig mutatnak meg belőle valamit

Elektromos teherautókat tesztelnek az osztrákok

Elektromos teherautók kísérleti üzemét kezdi meg városi forgalomban a MAN Truck & Bus haszonjármű-gyártó Ausztriában.

F1: Te jó ég, mit neveztek el Bottasról!

A Mercedes új pilótája, Valtteri Bottas bemutatta a Bottas-Burgert, amit róla neveztek el egy büfében.

F1: A Red Bull is kukázná az állítható szárnyat

A Red Bull támogatja azokat a törekvéseket, amelyek száműznék a Forma-1-ből a DRS-t.

Fekete-sárga a Renault új Forma-1-ese

Kedd délután Londonban a Renault leleplezte új, 2017-es Forma-1-es autóját. Színében, formájában is sokat változott a tavalyi modellhez képest.

Olyat videózott az autós, hogy neked is fájni fog

Vajon melyik OKJ-s képzésen lőtte emberünk a birkapásztor oklevelet?

Árokba lökte a nagyi a lassú motorost

Egy ideig türelmesen követte autójával a robogóst, majd úgy előzte meg, hogy közben belökte az árokba.

Nézd élőben a Renault F1-es bemutatóját

A Renault-csapat ma 15.30-kor leplezi le 2017-es Forma-1-es modelljét, az R.S. 17-est. Videós közvetítés a bemutatóról.

F1: Itt van Verstappen és Vandoorne bukója – videó

A Red Bull-os Max Verstappen és a McLaren újonca, Stoffel Vandoorne is megmutatta ma 2017-es sisakfestését.

F1: Film készült a McLarenről

Pontosabban az alapítójáról, Bruce McLarenről. Az alkotás hamarosan látható lesz a mozikban.

F1: Verstappen idén még nem lesz bajnok

A Red Bull ifjoncának édesapja, Jos Verstappen szerint idén még korai lenne világbajnoki szezont várni a tinitől. Majd jövőre.

Így néz ki egy 1 milliót futott Porsche

Ezek a sportautók nem arról híresek, hogy több százezer kilométert beleraknak tulajdonosaik, de néha azért előfordul.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.