Autós szexbódék épülnek a prostiknak

Nyilvános minigarázsok, arra a pár percre

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.08.17. 07.00

Biztonságos és szervezett keretek közé terelnék a prostitúciót Svájcban. A zürichi kísérlet merész és kiöli a kalandból a kalandot, viszont remélhetőleg a bűnözést és a betegségeket is.

Ha már megszüntetni nem lehet, legalább adóztassuk meg: ez azt elv régóta működik Svájcban, ahol a prostitúció legális és közteherviselő foglalkozás (minden munkában töltött este után 5 CHF díjat fizetnek a lányok az államkasszába), sőt, úgy tudjuk, a 14 ezer bejegyzett testi munkásnak szakszervezete is van, amely a minimum tarifát is megszabja – persze nem próbáltuk, csak úgy hallottuk… 

Szóval adót fizetnek, működésében viszont eddig nem igazán volt szabályozva az ősi foglalkozás, ezért Zürich úgy döntött, szabott mederbe tereli a munkavégzést. Egy külvárosi ipartelepen felállítottak egy szolgáltatósort: akárcsak a taxik a droszton, negyven lány várja itt sorban a megbízást, majd a befutó ügyfelekkel a kilenc, egymás mellett felállított fülke egyikébe igyekeznek. 


Ezek gyakorlatilag félig nyitott, fedett fabódék, teleaggatva a biztonságos szexre figyelmeztető reklámmal. Ide kizárólag autóval lehet behajtani, gyalogosoknak és motorosoknak tilos a belépés, viszont sem az ügyfelek, sem a lányok nincsenek veszélyben. Ha mégis gubanc volna, a résztvevők gombnyomással riaszthatják a rendőrséget; a helyszínen sem járőrök, sem biztonsági kamerák nincsenek, mert mégis, ugye, a diszkréció. 
A projekt teljes beruházási értéke mintegy félmilliárd forintnak megfelelő összeg. Mielőtt zúgolódni kezdenénk a hatóságok eszement ötletén, eláruljuk: arról tavaly népszavazásban döntöttek a zürichi szavazók 
A körülmények rendezéséhez persze az is tartozik, hogy az idén augusztus 26-tól üzemelő soron, illetve további két helyszínen kívül végérvényesen betiltják a lányok leszólítását – aki mégis erre vetemedik, akár 450 frank (110 000 Ft) bírsággal sújtható. Aki tehát Svájcban jár, és szólítja a szükség, vegye az irányt az ígéretek szerint jól kitáblázott garázssor felé. A nyelvi nehézségek miatt nem kell aggódni, a zürichi hatóságok között egyre több magyar lány vállal vízszintes munkát a környéken. 
Hasonló ötlet valósult meg egyébként Olaszországban is, egy gőzölgő vulkán tövében – igaz, ott nem a hivatásos, hanem a romantikus együttlétet támogatják.

Kommentek

  • epipapi

    NÁLUNK EZT MIÉRT NEM TUDJÁK BEVEZETNI?

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.