Autós szexbódék épülnek a prostiknak

Nyilvános minigarázsok, arra a pár percre

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.08.17. 07.00

Biztonságos és szervezett keretek közé terelnék a prostitúciót Svájcban. A zürichi kísérlet merész és kiöli a kalandból a kalandot, viszont remélhetőleg a bűnözést és a betegségeket is.

Ha már megszüntetni nem lehet, legalább adóztassuk meg: ez azt elv régóta működik Svájcban, ahol a prostitúció legális és közteherviselő foglalkozás (minden munkában töltött este után 5 CHF díjat fizetnek a lányok az államkasszába), sőt, úgy tudjuk, a 14 ezer bejegyzett testi munkásnak szakszervezete is van, amely a minimum tarifát is megszabja – persze nem próbáltuk, csak úgy hallottuk… 

Szóval adót fizetnek, működésében viszont eddig nem igazán volt szabályozva az ősi foglalkozás, ezért Zürich úgy döntött, szabott mederbe tereli a munkavégzést. Egy külvárosi ipartelepen felállítottak egy szolgáltatósort: akárcsak a taxik a droszton, negyven lány várja itt sorban a megbízást, majd a befutó ügyfelekkel a kilenc, egymás mellett felállított fülke egyikébe igyekeznek. 


Ezek gyakorlatilag félig nyitott, fedett fabódék, teleaggatva a biztonságos szexre figyelmeztető reklámmal. Ide kizárólag autóval lehet behajtani, gyalogosoknak és motorosoknak tilos a belépés, viszont sem az ügyfelek, sem a lányok nincsenek veszélyben. Ha mégis gubanc volna, a résztvevők gombnyomással riaszthatják a rendőrséget; a helyszínen sem járőrök, sem biztonsági kamerák nincsenek, mert mégis, ugye, a diszkréció. 
A projekt teljes beruházási értéke mintegy félmilliárd forintnak megfelelő összeg. Mielőtt zúgolódni kezdenénk a hatóságok eszement ötletén, eláruljuk: arról tavaly népszavazásban döntöttek a zürichi szavazók 
A körülmények rendezéséhez persze az is tartozik, hogy az idén augusztus 26-tól üzemelő soron, illetve további két helyszínen kívül végérvényesen betiltják a lányok leszólítását – aki mégis erre vetemedik, akár 450 frank (110 000 Ft) bírsággal sújtható. Aki tehát Svájcban jár, és szólítja a szükség, vegye az irányt az ígéretek szerint jól kitáblázott garázssor felé. A nyelvi nehézségek miatt nem kell aggódni, a zürichi hatóságok között egyre több magyar lány vállal vízszintes munkát a környéken. 
Hasonló ötlet valósult meg egyébként Olaszországban is, egy gőzölgő vulkán tövében – igaz, ott nem a hivatásos, hanem a romantikus együttlétet támogatják.

Kommentek

  • epipapi

    NÁLUNK EZT MIÉRT NEM TUDJÁK BEVEZETNI?

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.