Negyed év múlva hull le a lepel a Porsche Macanról, a sportmárka második, kompakt méretű szabadidőjárművéről. 

A másfél évvel ezelőtt beharangozott modellt egy éve nézegetjük kémfotókon és grafikákon, mostanra viszont levetkőzte csaknem minden maszkját, és leendő valójában éll elénk 
Egyedül a hátsó lámpatestek mentén látható még a valódi sziluettet eltakaró fóliázás, illetve elnagyolt vonalvezetés. Ezek novemberre, a Los Angeles-i Autószalonra eltűnnek (egyes források sejteni vélik, hogy a Cayenne-ére emlékeztető zárófények helyére a 911-eséhez hasonló, vékony csíkszerű fényforrások kerülnek), és őszi premierjét követően jövő tavasszal megkezdheti világhódítását a Macan 
A Porsche a kezdetektől komoly sikerre számít az Audi Q5-tel rokon, annál alighanem jó másfél mázsával könnyebb modelltől, amit a népszerű méretek mellett a Cayenne-nél jelentősen (a várakozások szerint legalább 15%-kal) kedvezőbb ár is valószínűsít. 
A tavalyi tervekben évi 50 000 darabot emlegettek a márka képviselői, ezt alátámasztani látszik, hogy a gyártáshoz jelentősen kibővítették a márka lipcsei gyárát