Aranyfüstnek nevezték el és kifejezetten ehhez a tanulmányautóhoz keverték ki azt a csodálatos árnyalatot, amely képes még izgalmasabbá tenni az év egyik legjobban várt sportautó-újdonságát. 

Ez az M4 persze hivatalosan csak tanulmány, de ne legyenek illúzióink: a közelgő világpremieren ugyanez az autó fog előttünk állni, épp csak akkor már hajtásláncáról is kapunk részletes információkat. Addig is élvezzük ki a BMW középkategóriás kupéjának hipersportos kivitelét.
Magától értetődőek a hatalmas légbeömlők, a markánsabb, egyedi rácsozású hűtőmaszk, a motorházfedél combos power dome-ja, a decens küszöbök és a masszív hátsó kerékív-toldat. 
Ami az M4 újdonsága, az a 20 colos felnivel kitöltött, első kerékdob mögötti Air Breather, amely ez alkalommal agresszívabb kidolgozást kapott, és az Air Curtain légbevezető rések, amelyek egy Forma-1-es autóhoz teszik hasonlatossá a BMW orrának bonyolult aerodinamikáját. 
Oldalról a megszokott és elvárt sziluett fogad. Innen nem látható, de közelről nézve annál feltűnőbb a teljes egészében szénszálas kompozitból készült tetőlemez, amely optikai elemnek legalább olyan hatásos, mint a tömegközéppontot lejjebb költöztető súlycsökkentő megoldásnak. Méretes szárny helyett egyszerű, integrált légterelő peremet kapott az M4 csomagtérfedele, ezt azonban gondosan úgy alakították ki, hogy ne csak az autó megjelenését tegyék marconábbá, hanem a leszorítóerőt is fokozzák 
Utóbbi téren komoly segítője akad a kacsafaroknak: a lökhárító alját erőteljes kidolgozású diffúzor foglalja el. A szénszálból megformált aerodinamikai elemmel közös egységet alkot a kétszer két kipufogóvég merész borítása, ami optikailag is összehúzza, ezáltal még izmosabbá teszi a hátfal megjelenését.
Ezt látta már? Budapesten a világ legjobb autója!