A BMW-csoport júliusban 152 ezer 349 autót értékesített márkáiból, 12,3 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A törzsmárka, a BMW eladásai ezen belül 14 százalékkal 128 ezer 594-re emelkedtek. Miniből 23 ezer 515 autót adtak el, 6,4 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A BMW a legnagyobb mértékben Ázsiában és Amerikában tudta növelni eladásait, de még az egyébként gyengélkedő európai piacon is az egy évvel korábbinál jobban teljesített.

A prémium kategóriában az Audi volt a legsikeresebb júliusban 131 ezer 300 autóval, a Mercedes a BMW-nél kevesebb, 116 ezer 790 autót értékesített.
    
Az idén januártól június végéig a BMW-csoport már 1,1 millió autót értékesített, 6,8 százalékkal többet, mint a 2012 első felében. Az éves eladások megközelíthetik a kétmillió darabot.

(Forrás: MTI)