Hasonmás lopta el a világbajnok autóját!

Vicces tesztvideó-féleség a Citroëntől

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.08.08. 11.00

Gőzerővel készül a jóvő évi túraautó-világbajnokságra a Citroën. Persze a franciáknál nem lehet akkora a hajtás, hogy ne férjen bele egy kis mókázás…

Miután tegnap bejelentették, hogy a kilencszeres WRC világbajnok Sébastien Loeb csapatársa a háromszoros WTCC világbajnok Yvan Muller lesz a Citroën túraautó-programjában, máris megkezdődtek a csatározások, hatalmi helyezkedések a két versenyző között. Hazudozásról, hamisított aláírásokról, felcserélt edzésidőkről szólnak a hírek… 

Ebből persze egy szó sem igaz. Muller és Loeb évtizedes barátok, igaz, most először fognak ugyanabban a sportágban, csapattársként rajthoz állni. Viszont kinek van kedve unalmas tucat-promófilmet csinálni arról, hogy a Citroën megkezdte jövő évi WTCC versenyautójának tesztjeit a Paul Ricard versenypályán? 
Megszületett tehát az alábbi filmecske, amely inkább szórakoztató, mint lenyűgöző, viszont kívülről-belülről betekintést enged a C-Elysée versenyautóba, amely (és ez most viccen kívül) Muller szerint “könnyebb, erősebb és jobb hatásfokú, mint bármi, amit az elmúlt pár szezonban vezetett”
A film kezdetén Daniel Elena, Loeb egykori ralis navigátora élvezi, hogy nyugdíjba vonult, ám egykori társa elragadja a falusi öregekkel vívott, izgalmas petáng-játszmáról, hogy megmutasson neki valamit – természetesen az új versenyautót. A tesztpályához érve azonban kiderül, hogy “Loeb úr már kivitte az autót.” Amikor megdöbbent hőseink a portást kicselezve behajtanak a boxutcába, kiderül: az új csapattárs, Muller vette kölcsön a kocsit egy körre, mert “nem tudott neki ellenállni”… 
Az autó egyébként értelemszerűen csak körvonalaiban emlékeztet a C-Elyséére: masszív aerodinamikai kiegészítők mellett egy 385 lóerős, 400 Nm nyomatékú, 1,6 literes turbómotorral gazdagodott, amely mechanikus önzáró differenciálművön keresztül hajtja az első kerekeket

Kommentek

  • zoldfulu2000

    wazzz…. A kasztnis autózás két legdurvább fengyereke egy nyerő gyári csapatban.

    Norbinak nem jósolok bajnoki címet jövő évre…

    De ne legyen igazam :)

F1: A Ferrari szerint nem gyengül a Mercedes

A Ferrari vezetője, Sergio Marchionne szerint a Mercedes nem lesz gyengébb attól, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Kipróbáltuk a legnagyobb Škodát

Ismeretlen terepre merészkedtek a csehek, a Škoda Kodiaq mégis minden részében ismerős. A hétszemélyes újdonságot Mallorca szigetén vezettük először.

F1: “50 százalék”, hogy Alonso megy a Mercedeshez

A McLaren-Honda főnöke szerint kizárt, hogy Fernando Alonso legyen Nico Rosberg utódja a Mercedesnél, a pilóta honfitársa másképp gondolja.

F1: Hamilton megússza a büntit Rosberg miatt

A Mercedes nem bünteti meg Lewis Hamiltont az Abu-Dzabiban történtek miatt. Most más gondjai vannak a csapatnak.

Ez történik az autóddal a hidegben

Nem csak az embernek és egyéb élőlényeknek pokoli az éjszaka, ha mondjuk mínusz tíz fokban kell a szabadban tölteni, a fagy autónak is betesz.

F1: A motoroslegendát is érdekelné a Mercedes-ülés

A MotoGP-veterán Valentino Rossi sem mondana nemet, ha a Mercedes-főnök Toto Wolff felhívná.

F1: Oválpályán repesztett Vettel és Räikkönen – videó

A Ferrari rég nem látott dolgot hozott tető alá: vasárnap az USA egyik legendás oválpályáján, Daytonában száguldottak a vörös Forma-1-es autók.

Emily Ratajkowski így is nagyon szexi

Napjaink legnépszerűbb, és talán legszebb modellje Emily Ratajkowski, akiről kerestünk néhány olyan fotót, amivel az autóbuzik is meg lesznek elégedve.

Az új Fiat platójáról vadásztunk

A vadász legjobb barátja a kutyája és a fegyvere, őket pedig szorosan követi a sorban az autója. Ezért kipróbáltuk éles helyzetben, hogy boldogul a Fiat Fullback egy hivatásos vadász kezei között.

F1: Massa vállalná a Mercedes-munkát

Felipe Massa a Mercedes-ülés kedvéért simán visszatérne a nyugdíjból, igaz, nem lát sok esélyt arra, hogy őt válasszák.

Így változik az útdíjrendszer jövőre

Jövőre nem emelkednek a tömegközlekedési tarifák, és az úthasználati díjrendszerben sem lesz komoly változtatás.

Hidrogén hajthatja a Lexus új csúcsmodelljét

Brit sajtóértesülések szerint a Lexus LS utódmodellje nem is hibrid, hanem egyenesen hidrogén üzemanyagcellás lesz. A modell 2019-ben érkezik, addig még bármi megtörténhet.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.